Telewizja Polska ma świadomość zmian w sposobie konsumpcji mediów, dlatego stale poszerza portfolio swoich nowoczesnych produktów i usług. Taki jest nasz nowy serwis premium, platforma hybrydowa – TVP GO. To połączenie tradycyjnej telewizji naziemnej z Internetem i technologią HbbTV. Dzięki TVP GO nasi widzowie mogą zatrzymywać, oglądać od początku programy, które już się rozpoczęły, a także odtworzyć treści emitowane przez ostatni tydzień bez dodatkowych opłat, czyli korzystać z funkcjonalności dostępnych do tej pory jedynie w płatnych serwisach streamingowych – powiedział
Jacek Kurski, Prezes Zarządu Telewizji Polskiej.
Dzięki nowej platformie hybrydowej TVP GO, widzowie mogą za darmo:
•zatrzymać program w trakcie oglądania,
•oglądać od początku program, który już się rozpoczął,
•obejrzeć program emitowany 7 dni wstecz,
•korzystać z bogatej biblioteki treści na życzenie.
Za pośrednictwem TVP GO (na platformie hybrydowej i w aplikacji mobilnej) Telewizja Polska udostępnia także kanał ukraińskiej telewizji publicznej UA1 (UA Perszyj). Ze względu na ograniczenia regulacyjne (Telewizja Polska nie jest nadawcą tego programu i nie posiada koncesji na jego udostępnianie drogą naziemną) kanał jest dostępny dla widzów posiadających telewizory podłączone do internetu i obsługujące standard HbbTV.
Spoty promocyjne nowej platformy hybrydowej są emitowane na antenach Telewizji Polskiej w: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Sport, TVP Info, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Rozrywka, TVP ABC, TVP Seriale, TVP HD, oraz w mediach społecznościowych i serwisach internetowych.
Kampania promocyjna została przygotowana we współpracy z agencją Bridge2Fun, a jej koncepcja odnosi się do zachodzących na świecie zmian technologicznych.