• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Święta Wielkanocne widzowie spędzili z Telewizją Polską

16:42, 19.04.2022
Święta Wielkanocne widzowie spędzili z Telewizją Polską!!! pusty LEAD !!!

Najliczniejszą widownię zgromadził w Poniedziałek Wielkanocny kolejny odcinek „Sanatorium miłości”, który w momencie najwyższej oglądalność według MOR* obejrzało 18 kwietnia w Jedynce 2,9 mln widzów. TVP1 była anteną pierwszego wyboru w Wielki Piątek 15 kwietnia, Niedzielę Wielkanocną 17 kwietnia, a także w Poniedziałek Wielkanocny 18 kwietnia. W TOP 10 programów weekendu znalazło się aż 8 należących do Telewizji Polskiej.

 
Sanatorium miłości

15 kwietnia w Wielki Piątek 1,7 mln widzów według MOR, a według NAM 1,4 mln przy udziałach 12% zgromadziła w TVP1 i TVP Polonia transmisja „Drogi Krzyżowej” pod przewodnictwem Papieża Franciszka. W Wielką Sobotę 16 kwietnia, w TVP i TVP Polonia, zarówno według MOR i NAM, „Orędzie abpa Stanisława Budzika na Wielkanoc” obejrzało 1,4 mln osób. Udziały obu anten wyniosły 11,1%.

W Niedzielę Wielkanocną widzowie najliczniej obejrzeli w TVP1 kolejny odcinek sagi „Stulecie Winnych” według MOR prawie 2 mln widzów, a według NAM 1,8 mln osób i 13,8% udziałów. Tego dnia 1,9 mln osób według MOR przyciągnął do Jedynki „Cud Życia. Jose Carreras - specjalny Koncert Wielkanocny”. Według NAM widowisko muzyczne obejrzało 1,6 mln widzów przy udziałach anteny 12,2%.

W Poniedziałek Wielkanocny, 18 kwietnia liderem wśród programów było show Jedynki „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek programu zainteresował według MOR 2,7 mln widzów, a według NAM 2,5 mln osób przy udziałach na poziomie 18,3%. Tego dnia premierowy odcinek serialu „Stulecie Winnych” obejrzało według MOR 2,5 mln osób, natomiast według NAM 2,4 mln widzów, udziały wyniosły 16,3%. Świetna oglądalność zanotowały „Wiadomości”, które według NAM zainteresowały 2,1 mln widzów z udziałami 15,3%. Specjalny odcinek otwierający IX serię programu „Rolnik szuka żony” zainteresował najliczniejszą widownię 18 kwietnia. Według NAM zgromadził 1,6 mln osób, a udziały TVP1 w paśmie wyniosły 15,8%.

W Święta Wielkanocne widzowie wybrali Jedynkę. Udziały anteny wyniosły 15 kwietnia 7,7%, 17 kwietnia 7, 9%, a 18 kwietnia 9,2%, zapewniając Jedynce w tych dniach pozycję lidera. Wśród kanałów tematycznych rekordową widownię zgromadziła w Niedzielę Wielkanocną, 17 kwietnia TVP HD, której dzienne udziały wyniosły 1,1% i były najlepsze od lutego 2021 roku.