• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rekordowe udziały TVP Kobieta od początku istnienia kanału

16:39, 07.06.2022
Rekordowe udziały TVP Kobieta od początku istnienia kanału!!! pusty LEAD !!!

W poniedziałek, 6 czerwca TVP Kobieta uzyskała rekordowy udział od początku nadawania, czyli od 8 marca 2021 roku. W grupie NTC udział wyniósł 1,64%, w grupie ogólnej 4+ antena uzyskała udziały na poziomie 0,54%, a w grupie 7-74 udziały wynoszą 0,52% (dane NM*). Dynamika wzrostu udziałów od marca 2021 roku do pierwszego tygodnia czerwca 2022 roku dla TVP Kobieta w grupie 4+ wynosi aż 171,4%.

 
Materiał prasowy TVP

Według danych NM, w dniach 30 maja - 5 czerwca w rankingu anten nadających na NTC TVP Kobieta zajęła 19 pozycję. W grupie 4+ antena znalazła się na 45 miejscu w TOP50 najliczniej oglądanych stacji.

Wczoraj wg NM zarówno w grupach 4+ jak i 7-74 oraz grupie 16-59 TVP Kobieta wygrała z konkurencyjnym kanałem - Polsat Cafe. 

W poniedziałek, 6 czerwca wśród najliczniej oglądanych programów dnia - wg NM w grupie 4+ na antenie TVP Kobieta znalazł się grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, który oglądało ponad 122 tys. widzów przy udziałach w paśmie na poziomie 1,48%.  Ponad 81 tys. widzów i 0,91% udziałów uzyskała komedia romantyczna „Książe i ja”. Znakomitą oglądalność osiągnął również turecki serial historyczny „Wspaniałe stulecie”, który wczoraj oglądało ponad 56 tys. widzów, (0,54% udziałów).

Najliczniej oglądanym programem lifestylowym był wczoraj program „Piękno, zgłoś się!” (widownia 19 tys., udz. 0,25%). Liczną widownię (16 tys. widzów, z udziałem 0,71%) zgromadziło wczoraj także wieczorne stałe pasmo filmów dokumentalnych.

„TVP Kobieta to miejsce, gdzie kobiety mogą znaleźć świetne seriale, dobre filmy, ciekawe programy lifestylowe, ale także poruszające filmy dokumentalne. Cieszę się, że kobiety w Polsce polubiły naszą antenę, że to ich przestrzeń, z której czerpią inspirację. Ostatnie tygodnie to spełnienie marzeń – Specjalna Telekamera „Tele Tygodnia” 2022 za udany debiut i kolejny rekord oglądalności” - mówi Iwona Bocian-Zaciewska Dyrektor, Redaktor Naczelna TVP Kobieta.

NM* - Nielsen Media