• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Anteny TVP liderami weekendu, TVP Sport z rekordem oglądalności

15:57, 18.07.2022
Anteny TVP liderami weekendu, TVP Sport z rekordem oglądalności!!! pusty LEAD !!!

2,4 mln widzów według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmitowane w sobotę, 16 lipca w TVP2 i TVP Sport Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce, zawody  na obu antenach oglądało średnio 1,6 mln widzów. Według Nielsen Media** liderem weekendu były anteny TVP. Jedynka znalazła się na pierwszym miejscu w piątek i sobotę, uzyskując udziały na poziomie 8% - 15 lipca i 6,3% - 16 lipca, w niedzielę, 17 lipca z udziałami na poziomie 7,8% liderem została TVP2. W sobotę, 16 lipca TVP Sport  według Nielsen Media uzyskał 3,8% udziału w rynku w grupie 4+. Był to najwyższy wynik kanału od lipca 2021 roku. Również według NM aż 6 programów Telewizji Polskiej znalazło się w TOP10 programów weekendu.  

 
Fot. PAP

Według NM sobotnią transmisję Mistrzostw Świata w lekkoatletyce obejrzało w TVP Sport średnio 784 tys. osób przy udziałach na poziomie 7,5%. W momencie najwyższej oglądalności zawody w TVP Sport śledziło aż 1,2 mln widzów. W TVP2 zmagania lekkoatletów oglądało średnio  477 tys. osób (udziały 4,6%), a w piku 804 tys.

1,9 mln widzów według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmitowany w niedzielę, 17 lipca w TVP2 i TVP Polonia koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, wydarzenie oglądało średnio na obu antenach 1,4 mln widzów. Według NM koncert w TVP2 i TVP Polonia obejrzało średnio 1,4 mln osób, przy łącznych udziałach na poziomie 13,4%. Koncert Wakacyjnej Trasy Dwójki zorganizowany we Włocławku znalazł się na pierwszym miejscu w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w TVP

Wysoką oglądalność zanotowała również niedzielna transmisja zawodów Mistrzostw Świata w lekkoatletyce, którą według MOR w momencie najwyższej oglądalności, śledziło w TVP Sport 1,4 mln widzów, średnio transmisję oglądało 1,1 mln osób. Według NAM MŚ w lekkoatletyce w TVP Sport oglądało średnio 724 tys. osób przy udziałach na poziomie 6,5%, w piku ponad 1 mln widzów.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media