Wg NM w grupie 4+ udziały
TVP ABC wyniosły 0,88%, w grupie 16-59 0,96%, a w grupie 16-49 udziały kształtowały się na poziomie 1,2%, we wszystkich trzech grupach wiekowych udziały były najwyższe od grudnia 2021 roku. W grupie 7-74 udziały anteny kształtowały się na poziomie 0,81% i były najwyższe od listopada 2021 roku.
9 sierpnia w kanale dziecięcym TVP najliczniejszą widownię zgromadził odcinek serialu
„Sąsiedzi”, który obejrzało średnio, w grupie 4+ 165 tys. osób, przy udziałach 1,6%. Serial
„Ricky Zoom” zobaczyło 131 tys. osób (1,3% udziałów), a odcinkiem
„Zig i Sharko” zainteresowało się średnio 125 tys. widzów, przy udziałach na poziomie 1,1%.
We wtorek w
TOP 10 programów na rynku telewizyjnym najliczniejszą widownię w TVP zgromadziło główne wydanie
„Wiadomości”, które w TVP1 według NM oglądało średnio 1,6 mln widzów, przy udziałach 16,6%.
NM * – Nielsen Measurement