• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Koncert piosenki wojskowej państw NATO” hitem weekendu

17:41, 16.08.2022
„Koncert piosenki wojskowej państw NATO” hitem weekendu!!! pusty LEAD !!!

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.

 
Foto: AKPA

2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało w poniedziałek, 15 sierpnia w TVP1 „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”. W sobotę, 13 sierpnia i niedzielę, 14 sierpnia TVP2 z udziałami odpowiednio 7,5% i 7,3% była anteną pierwszego wyboru. Natomiast w poniedziałek, 15 sierpnia TVP1 z udziałami na poziomie 10,6% była liderem dnia.

W Dniu Święta Wojska Polskiego, 15 sierpnia transmitowane z Elbląga niezwykłe wydarzenie muzyczne według MOR średnio zainteresowało prawie 2 mln osób. Według Nielsen Media koncert przyciągnął do Jedynki 1,8 mln widzów przy 15,9% udziałach, W piku widownia wyniosła 2,3 mln osób. Tego dnia transmisje z uroczystości państwowych obejrzało w TVP1, TVP Polonia i TVP Info 1,5 mln widzów według MOR, a według NM** 1,3 mln osób.

W poniedziałek, 15 sierpnia Dwójka i TVP Sport rozpoczęły transmisje lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Monachium. Rywalizacje z udziałem polskich sportowców według MOR na obu antenach obejrzało w paśmie wspólnym 1,5 mln widzów, a według NM 1,4 mln widzów.

W poniedziałek, 15 sierpnia w Wilnie, odbył się wyjątkowy koncert „Ballady i Romanse”, który upamiętnił Rok Polskiego Romantyzmu oraz dwusetną rocznicę ukazania się, w tym właśnie mieście, „Ballad i romansów” Adama Mickiewicza. To wydarzenie muzyczne w TVP Polonia i TVP Kultura zainteresowało 17 tys. widzów przy udziałach 0,1%.

MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej NM** - Nielsen Media