Według Nielsen Media** „Pytanie na śniadanie” w TVP2 obejrzało średnio 318 tys. osób , czyli o ponad 122 tys. widzów więcej w stosunku do tych, którzy wybrali codzienny program poranny konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie wyniosły 7,8% w grupie 4+, powyżej średniej dziennych udziałów Dwójki, które 16 sierpnia były na poziomie 6,6%. Program uzyskał też przewagę nad konkurencją w grupie 16-59, której widownia wyniosła 145 tys. osób przy udziałach 8,2%, a także w grupie 16-49 gromadząc 107 tys. widzów i osiągając 8,6% udziałów.
„Pytanie na śniadanie” to od 20 lat ulubiony przez widzów poranny program Dwójki. W związku z jubileuszem antena przygotowała dla widzów wiele niespodzianek, m.in. wielki koncert w Operze Leśnej w Sopocie, na który zaprasza już 27 sierpnia.
MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** – Nielsen Media