• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Udany start jesiennej ramówki Telewizji Polskiej

16:47, 05.09.2022
Udany start jesiennej ramówki Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 3 września liderem anten według NM* była TVP2 z udziałem na poziomie 8,1%, na drugim miejscu TVP1 (udziały 6,5%). W niedzielę, 4 września TVP1 na pierwszym miejscu uzyskała udziały na poziomie 8,5%, natomiast zajmująca drugą pozycję TVP2 – 6,7%. Transmitowany w TVP1 i TVP Sport mecz z udziałem polskich siatkarzy z Tunezją zgromadził najliczniejszą widownię w miniony weekend - według MOR** w piku obejrzało go 3,4 mln osób. W sobotni wieczór „The Voice of Poland” wygrał z pierwszymi odcinkami programów rozrywkowych jesiennej ramówki konkurencyjnych stacji.

 
Foto: PAP, Łukasz Gągulski

Mecz Polska – Tunezja w 1/8 siatkarskich mistrzostw świata obejrzało na TVP1 i TVP Sport według MOR średnio 3 mln widzów, według NM średnia widzów wyniosła 2,8 mln osób, z udziałami na poziomie 21,6%.

Pierwszy odcinek programu 13. edycji „The Voice of Poland” obejrzało według MOR średnio 1,8 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności zgromadził 2,3 mln osób. Według NM program obejrzało średnio 1,5 mln widzów z udziałami na poziomie 13% w swoim paśmie.

W niedzielę, 4 września premierowy odcinek nowego sezonu serialu „Wojenne dziewczyny” przyciągnął przed ekrany według MOR 1,7 mln widzów. W momencie najwyższej oglądalności film obejrzało 1,9 mln osób. Według NM średnio obejrzało go także 1,7 mln osób, a udziały wyniosły 12,4%. Serial był liderem pasma, wygrał zarówno pod względem widowni, jak i udziału.

Bardzo dobry start jesiennej ramówki odnotowała również TVP Kultura. W niedziele, 4 września antena uzyskała udziały na poziomie 0,96%, co jest najlepszym wynikiem od października 2021 w grupie 4+ oraz od stycznia 2021 w grupie 16-59. Widzowie docenili ofertę filmową, programy muzyczne i wysokiej jakości publicystykę. W TOP10 niedzielnych programów TVP Kultura znalazły się między innymi „Informacje Kulturalne” - codzienny kwadrans o bieżących wydarzeniach kulturalnych z całego świata oraz premierowy odcinek „Sceny muzycznej”, czyli cyklu koncertów zarejestrowanych w studiu TVP Kultura.

Trwa dobra passa weekendowych wydań „Pytania na śniadanie”. Program był najliczniej oglądany w porannym paśmie i wygrał z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w piątek, 2 września i w sobotę, 3 września. W piątek według MOR średnia oglądalność wyniosła 466 tysięcy widzów. Według NM „PNŚ” średnio obejrzało ponad 320 tysięcy osób, z udziałami na poziomie 8,2%. W sobotę, według MOR program średnio obejrzało 542 tysiące osób. Natomiast według NM średnia liczba widzów wyniosła prawie 440 tysięcy, przy udziałach 8,8% w paśmie.

W niedzielę, 4 września pierwszy odcinek „Szansy na Sukces. Eurowizja Junior 2022” według MOR obejrzało 1,1 mln osób, natomiast w piku liczba widzów wyniosła 1,2 mln. Według NM program średnio obejrzało 940 tysięcy osób.

Tego samego dnia także program „Tak to leciało” miał swoją premierę w jesiennej ramówce. Według MOR program średnio obejrzało 1 mln osób. Według NM program średnio obejrzało 918 tysięcy widzów, przy udziale na poziomie 10,9% w swoim paśmie.

NM* - Nielsen Media
MOR** - Model Oglądalności Rzeczywistej