Według NM** mecz z udziałem reprezentacji Polski przyciągnął do TVP1 i TVP Sport średnio łącznie 5 mln widzów, co przełożyło się na 37% udziałów obu anten. Ceremonię medalową na obu antenach obejrzało 1,4 mln widzów, przy 21% udziałach.
W sobotę, 10 września najliczniejszą widownię dnia zgromadził w TVP1 półfinałowy mecz MŚ Polska-Brazylia, który obejrzało według NM 3,7 mln widzów przy udziale 31,1%. Według MOR spotkanie zainteresowało 3,2 mln osób.
Nowości jesiennej ramówki zyskują widzów. W sobotę, 10 września muzyczne show „The Voice of Poland” w TVP2 według MOR obejrzało w piku 2,3 mln osób, a średnia programu wyniosła 1,8 mln osób (MOR). Według Nielsen Media muzyczne show zgromadziło średnio 1,6 mln osób przy udziale na poziomie 13%. Program w paśmie wygrywa z konkurencją.
W niedzielę, 11 września kolejny premierowy odcinek serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny” zgromadził zarówno według MOR, jak i NM 1,7 mln widzów. Udział anteny w paśmie wyniósł 11,6%.
Liderem pod względem udziałów wśród wszystkich anten była TVP1, która w piątek 9 września uzyskała wynik na poziomie 10,4%, w sobotę 10 września 12%, natomiast w niedzielę 11 września 11,5%.
MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** - Nielsen Media