• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Finałowy mecz MŚ w piłce siatkowej Polska –Włochy hitem weekendu

16:15, 12.09.2022
Finałowy mecz MŚ w piłce siatkowej Polska –Włochy hitem weekendu!!! pusty LEAD !!!

Pierwsze miejsca w rankingu programów weekendu należą do transmitowanych w Telewizji Polskiej Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. W niedzielę, 11 września spotkanie Polska – Włochy w TVP1 i TVP Sport obejrzało według MOR* w momencie najwyższej oglądalności 6,3 mln osób, a średnia dla obu anten wyniosła 5,3 mln widzów. Od piątku do niedzieli anteną z najwyższymi dziennymi udziałami była Jedynka. W TOP10 programów weekendu aż 7 należało do TVP.

 
Foto: PAP

Według NM** mecz z udziałem reprezentacji Polski przyciągnął do TVP1 i TVP Sport  średnio łącznie 5 mln widzów, co przełożyło się na 37% udziałów obu anten. Ceremonię medalową na obu antenach obejrzało 1,4 mln widzów, przy 21% udziałach.

W sobotę, 10 września najliczniejszą widownię dnia zgromadził w TVP1 półfinałowy mecz MŚ Polska-Brazylia, który obejrzało według NM 3,7 mln widzów przy udziale 31,1%. Według MOR spotkanie zainteresowało 3,2 mln osób.

Nowości jesiennej ramówki zyskują widzów. W sobotę, 10 września muzyczne show „The Voice of Poland” w TVP2 według MOR obejrzało w piku 2,3 mln osób, a średnia programu  wyniosła 1,8 mln osób (MOR). Według Nielsen Media muzyczne show zgromadziło średnio 1,6 mln osób przy udziale na poziomie 13%. Program w paśmie wygrywa z konkurencją.

W niedzielę, 11 września kolejny premierowy odcinek serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny” zgromadził zarówno według MOR, jak i NM 1,7 mln widzów. Udział anteny w paśmie wyniósł 11,6%.

Liderem pod względem udziałów wśród wszystkich anten była TVP1, która w piątek 9 września uzyskała wynik na poziomie 10,4%, w sobotę 10 września 12%, natomiast w niedzielę 11 września 11,5%.

MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej

NM** - Nielsen Media