Telewizja Polska od 1993 roku jest organizatorem akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” . Przez ten czas ponad 30 milionów złotych trafiło do najbardziej potrzebujących dzieci.
W tym roku pieniądze z „Reklamy Dzieciom” będą przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: do terapii integracji sensorycznej, do komunikacji alternatywnej, logopedycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania oraz do terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (hipoterapia, zajęcia logopedyczne, hortiterapia), zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, monitorów interaktywnych, EEG – Biofeedback), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
29. akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło trzynastu reklamodawców:
GRUPA MASPEX SP. Z O.O.; POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O.; ALIOR BANK S.A.; RECKITT BENCKISER S.A.; POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A.; ROCHE DIABETES CARE POLSKA SP. Z O.O.; TERG S.A. MEDIA EXPERT; LIDL SP. Z O.O. S.K.; POLSKIE RADIO S.A.; POLSKI STANDARD PŁATNOŚCI SP. Z O.O.; CINKCIARZ.PL MARKETING; TOTALIZATOR SPORTOWY SP. Z O.O.; USP ZDROWIE SP. Z O.O.