• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło konkurencję

14:18, 19.10.2022
„Pytanie na śniadanie” wyprzedziło konkurencję!!! pusty LEAD !!!

We wtorek, 18 października „Pytanie na śniadanie” TVP2 było najliczniej oglądanym programem śniadaniowym i wygrało z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. W momencie najwyższej oglądalności według MOR* program obejrzało 630 tys. widzów, a średnia widownia wyniosła 480 tys. osób. Wczoraj Dwójka była liderem anten z udziałami na poziomie 8,9%.

 
Fot. Waldemar Kompała / TVP

Według NM** „Pytanie na śniadanie” w TVP2 obejrzało w grupie 4+ średnio 360 tys. osób, czyli o ponad 90 tys. widzów więcej w stosunku do tych, którzy wybrali codzienny program poranny konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie wyniosły 8,9% w grupie 4+. Program uzyskał też przewagę nad konkurencją w grupie 16-59, widownia programu wyniosła 158 tys. osób przy udziałach 8,6%, a także w grupie 16-49 gromadząc 111 tys. widzów i osiągając 8,8% udziałów. Również według MOR „Pytanie na śniadanie” wyprzedziło konkurencyjny program pod względem widowni – różnica na korzyść „PnŚ” wyniosła 47 tysięcy widzów, a w piku 94 tysięcy osób.





MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej

NM** - Nielsen Media