W niedzielny wieczór widownia programu „Rolnik szuka żony” wyniosła średnio 2,8 mln osób według MOR, a według NM 2,7 mln widzów przy udziałach anteny w paśmie na poziomie 20,3%. W sobotę „The Voice of Poland” zgromadził w TVP2 łącznie ponad 2 mln osób (MOR) oraz według NM 1,6 mln widzów przy udziałach 12,9%. Wśród seriali liderem weekendu został „Ojciec Mateusz”. Emitowany w piątek, 21 października odcinek obejrzało w Jedynce 1,9 mln widzów (zarówno w MOR, jak i NM). Udziały TVP1 w paśmie wyniosły 15,6%.
„Pytanie na śniadanie” podczas weekendu w grupie 4+ dwukrotnie pokonało konkurencję i było najchętniej oglądanym porannym programem. W piątek, 21 października widownia „PnŚ” wyniosła 321 tys. widzów z udziałami 7,9%, natomiast w sobotę, 22 października program zgromadził 450 tys. osób, a udziały w paśmie wyniosły 8,5%.
W niedzielę, 23 października najliczniejszą widownię dnia w TVP Info zanotował film dokumentalny „Pan z Chobielina”, który obejrzało ponad 1 mln widzów (według MOR i NM) przy udziałach anteny w paśmie na poziomie 7,6%.
MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** - Nielsen Media