Serwis może również poszczycić się znacznym wzrostem konsumpcji wideo na poszczególnych platformach, a także niespotykaną wcześniej liczbą odbiorców. Już 25 października padł rekord wynoszący aż 423 tysięcy użytkowników na stronie. Jest to niewątpliwie zasługa premiery jednej z pierwszych produkcji Telewizji Polskiej dostępnej w modelu digital first – serialu „Erynie”, a także nowej i bardzo atrakcyjnej dla konsumentów oferty pakietów subskrypcyjnych.
W październiku liczba osób oglądających treści wideo w TVP VOD wzrosła o 45%. Rekordowe wyniki odnotowały wszystkie aplikacje serwisu. Android TV zaliczył wzrost użytkowników oglądających treści wideo o ponad 40%, aplikacja mobilna o prawie 70%, a Smart TV o ponad 100%.
Według Badania Mediapanel średnio każdego miesiąca w tym roku, serwisy i aplikacje oferujące treści VOD Telewizji Polskiej odwiedza ponad 2,8 mln Realnych Użytkowników.