Według MOR średnia widownia meczu z udziałem Biało-Czerwonych wyniosła 11,5 mln osób. Według Nielsen Media mecz Polska – Meksyk w TVP1, TVP Sport, TVP 4K w piku obejrzało 10,1 mln widzów, a łączny udział był na poziomie 67,4%. Średnia łączna widownia spotkania wyniosła ponad 8,5 mln widzów przy udziale prawie 62%. Świetne wyniki uzyskał kanał TVP 4K. Mecz w wysokiej rozdzielczości UHD obejrzało 255 tys. osób. Jest to prawie 3 razy więcej niż podczas pierwszego meczu Polaków na Euro 2020 w czerwcu 2021.
Telewizja Polska już po raz kolejny ustanowiła rekord polskiego internetu. Podczas meczu zanotowaliśmy 2,5 mln odtworzeń oraz 1,8 mln widzów (unikalnych użytkowników).
Rzut karny Polaków na stronie WWW i w aplikacjach TVP Sport oglądało ok. 800 tys. równoczesnych użytkowników (800 tys. użytkowników na sekundę). Użytkownicy wygenerowali na sieciach TVP rekordowy ruch 3Tbps (terabity/sekundę). Jest to wzrost o ponad 50% w stosunku do Euro 2020.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NM – Nielsen Media