• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

W weekend widzowie wybrali nowości Telewizji Polskiej

16:57, 09.01.2023
W weekend widzowie wybrali nowości Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 8 stycznia drugi odcinek emitowanego w TVP1 „Sanatorium miłości” oglądało według MOR* w momencie najwyższej oglądalności aż 3,2 mln widzów. Tego dnia widzowie licznie obejrzeli również kolejny odcinek premierowego serialu TVP1 „Dom pod Dwoma Orłami” – w piku 2,8 mln widzów, średnio 2,5 mln. W sobotę, 7 stycznia premierowe odcinki „The Voice Senior” wg MOR w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 2,5 mln widzów, natomiast średnia widownia tego programu wyniosła prawie 2,2 mln widzów. Emitowany w sobotę w TVP1 i TVP INFO dokument „Nasz człowiek w Warszawie” obejrzało wg MOR średnio aż 1,8 mln widzów. Wyemitowany w TVP2 premierowy odcinek „You Can Dance. Nowa Generacja 2” zobaczyło według MOR w momencie najwyższej oglądalności 1,6 mln widzów, natomiast średnio program oglądało 1,3 mln widzów. Według NM** w TOP 10 programów weekendu, aż 6 należało do Telewizji Polskiej. Liderem niedzieli wszystkich anten z udziałami na poziomie 8,9% była Jedynka.

 
Fot. Weronika Marczyk Kiełbasa TVP

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na wysokiej, trzeciej pozycji znalazł się kolejny odcinek Jedynkowego programu „Sanatorium miłości”, który według NM ** oglądało średnio 2,6 mln widzów, przy udziałach 19,9%. Program był liderem pasma.

Średnia widownia niedzielnego odcinka serialu „Dom pod Dwoma Orłami” w TVP1 wyniosła wg NM 2,4 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 17%. Nowość ta znalazła się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu. Serial był liderem pasma.

Emitowany w TVP2 muzyczny talent show „The Voice Senior” w sobotni wieczór obejrzało wg NM prawie 1,8 mln widzów, co ukształtowało udziały na poziomie 13,8%. Program znalazł się w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu i był liderem pasma.

W sobotę, 7 stycznia 1,8 mln osób oglądało średnio w TVP1 i TVP INFO dokument „Nasz człowiek w Warszawie” przy łącznych udziałach 14,3% (dane NM).

Premierowy odcinek drugiej edycji „You Can Dance. Nowa Generacja 2” obejrzało według NM średnio 1,1 mln osób, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 8,3%. Program był liderem pasma.