• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Wiadomości” i „Sanatorium miłości” najliczniej wybierane w weekend przez widzów TVP

17:19, 27.02.2023
„Wiadomości” i „Sanatorium miłości” najliczniej wybierane w weekend przez widzów TVP!!! pusty LEAD !!!

Najliczniejszą widownię weekendu w TVP zgromadziło w niedzielę, 26 lutego główne wydanie „Wiadomości”, które w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało łącznie 3,1 mln widzów (dane MOR*). Liderem wśród wszystkich anten była w piątek, 24 lutego i niedzielę, 26 lutego Jedynka z udziałami odpowiednio 8,3% i 7,6% (dane NM**).

W TOP10 programów TVP emitowanych w weekend na pierwszym miejscu znalazło się niedzielne wydanie „Wiadomości”. Według danych NM program informacyjny obejrzało w TVP1, TVP Info i TVP Polonia łącznie 2,9 mln osób przy udziałach 20,5%. Tego dnia „Wiadomości” pokonały konkurencję i były najlepsze wśród wszystkich programów informacyjnych. Wśród programów rozrywkowych widzowie najliczniej wybrali w niedzielę „Sanatorium miłości”. Widownia przedostatniego odcinka programu wyniosła według MOR 2,8 mln osób, a według NM 2,1 mln widzów przy udziale 16,7%. W piątek, 24 lutego i sobotę, 25 lutego najwyższe udziały wśród kanałów informacyjnych zanotowało TVP Info, które wyniosły odpowiednio 4,8% i 3,9%.

W piątek, w rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie TVP Info wyemitowało specjalny wywiad z Pierwszą Damą Ukrainy Ołeną Zełenską, który obejrzało 611 tys. widzów przy udziale 4,8% oraz reportaż „Ruski Mir”, którego widownia wyniosła 382 tys. widzów z udziałem ponad 3%. (dane NM).

W sobotę, 25 lutego TVP2 rozpoczęła emisję 6. edycji talent show „The Voice Kids”. Widownia programu wyniosła według MOR 2,3 mln osób, według NM 1,9 mln widzów przy udziale anteny w paśmie 15,1%.

W piątek, 24 lutego 1,4 mln widzów (dane MOR) i 1,1 mln osób (dane NM) łącznie obejrzało w TVP1 i TVP Polonia transmisję muzycznego widowiska „Podaj rękę Ukrainie - koncert w rocznicę agresji Rosji na Ukrainę”. Natomiast w niedzielę, 26 lutego 1,8 mln osób (dane MOR) i 1,4 mln widzów (dane NM) w TVP1 i TVP Polonia zgromadziła transmisja koncertu preselekcyjnego „Tu bije serce Europy! Wybieramy hit na Eurowizję”.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NM – Nielsen Media