Finałowy odcinek „Sanatorium miłości” obejrzało według MOR średnio 3 mln widzów, natomiast według NM widownia wyniosła 2,4 mln widzów przy udziale 18,7%. Wszystkie 10 odcinków zakończonego sezonu wg NM obejrzało średnio 2,3 mln osób przy udziale anteny na poziomie 18,3%.
Wśród nowych propozycji wiosennej ramówki najliczniejszą widownię zgromadził pierwszy odcinek serialu „Krucjata. Prawo serii”. W piątek, 3 marca obejrzało go prawie 1,2 mln widzów (dane NM). Udział anteny w paśmie wyniósł 9,1%.
W TOP10 programów TVP emitowanych w weekend znalazło się niedzielne wydanie „Wiadomości”. Według danych NM program informacyjny obejrzało w TVP1, TVP Info i TVP Polonia łącznie prawie 3 mln osób przy udziałach 20,9%.
W niedzielę, 5 marca kolejny odcinek serialu „Dom pod Dwoma Orłami” zgromadził w Jedynce średnio 2,1 mln widzów (dane MOR), natomiast według NM serial średnio obejrzało 2 mln osób, przy udziale anteny 13,7%.
Wśród programów TOP10 weekendu znalazł się także „The Voice Kids”. W sobotę, 4 marca w TVP2 2,6 mln osób w piku obejrzało program, a średnia widownia programu 2,1 mln osób (dane MOR). Według NM program obejrzało 1,7 mln widzów przy udziale anteny w paśmie 13,5%.
W niedzielę, 5 marca pierwszy odcinek wiosennej edycji „Szansy na sukces. Opole 2023” w TVP2 obejrzało średnio 1,7 mln widzów wg MOR, a według NM średnia widownia wyniosła 1,3 mln przy udziale pasma 11,8%.
Również w niedzielę, 5 marca „Pytanie na śniadanie” TVP2 było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją. Według NM program obejrzało średnio 631 tys. osób.
5 najliczniej oglądanych programów TVP od 3 do 5 marca br. w załączniku.