• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Pytanie na śniadanie” pokonało konkurencję

16:06, 30.03.2023
„Pytanie na śniadanie” pokonało konkurencję!!! pusty LEAD !!!

Wyemitowane wczoraj „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w dwóch grupach wiekowych. Według NM* program obejrzało w grupie 4+ średnio 420 tys. osób, czyli o ponad 148 tys. widzów więcej w stosunku do tych, którzy wybrali codzienny program poranny konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie wyniosły 10% w grupie 4+. Program uzyskał też przewagę nad konkurencją w grupie 16-59, widownia programu wyniosła 145 tys. osób przy udziałach 7,9%. „Pytanie na śniadanie” to od ponad 20 lat ulubiony przez widzów poranny program Dwójki.

 
fot. Waldemar Kompała

Aż 2,3 mln widzów w momencie największej oglądalności (dane NM*) obejrzało w Dwójce, w środę 29, marca odcinek serialu „Na dobre i na złe”, średnio serial obejrzało 2,2 mln widzów. To najwyższy wynik serialu od początku marca 2023 roku. W środę TVP2 z udziałem 9,1% była liderem dnia. W TOP10 programów dnia aż 6 należało do TVP.

Średnia widownia odcinka „Na dobre i na złe” w TVP2 wyniosła 2,2 mln osób, a udział w paśmie był na poziomie 17,8%. Serial znalazł się również na pierwszym miejscu w TOP10 najliczniej oglądanych programów dnia i był liderem w swoim paśmie.

Na wysokim, trzecim miejscu w TOP10 najliczniej oglądanych programów dnia znalazło się także główne wydanie „Wiadomości” w TVP1, które 29 marca zgromadziło 1,8 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,6%.