Ten sukces to efekt ciężkiej pracy całego zespołu. Cieszę się, że coraz więcej widzów wybiera nasz program – mówi Anna Cyzowska, dyrektor Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy.
W momencie najwyższej oglądalności w grupie 4+ program oglądało 1 stycznia br. aż ponad 1 mln widzów.
W styczniu i w lutym „Pytanie na śniadanie” w grupie 4+ wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. Średnia widownia programu w tej grupie w styczniu kształtowała się na poziomie 457 tys. i była wyższa od średniej widowni konkurencji o 83 tys. widzów, średnie udziały programu wyniosły 9,3% i były wyższe od udziałów konkurencji o 1,7%. Średnia widownia w lutym 2023 wyniosła 445 tys. w grupie 4+ i była wyższa od konkurencji o 75 tys. widzów. Średnie udziały programu w lutym wyniosły 9%.
„Pytanie na śniadanie” największą średnią widownię zgromadziło w marcu br. – wtedy program oglądało w grupie 4+ aż 465 tys. widzów, czyli o ponad 100 tys. widzów więcej w stosunku do tych, którzy wybrali codzienny program poranny konkurencji. Średnie udziały programu „Pytanie na śniadanie” kształtowały się na poziomie 9,4%.
„Pytanie na śniadanie” również na początku kwietnia uzyskało bardzo dobre wyniki, we wtorek, 4 kwietnia program wygrał z konkurencją zarówno pod względem oglądalności, jak i udziałów we wszystkich badanych grupach wiekowych. „Pytanie na śniadanie” oglądało wczoraj w grupie 4+ 459 tys. widzów (udziały 10,79%), w grupie 16-59 program zobaczyło 203 tys. widzów, przy udziałach na poziomie 10,45%, a w grupie 16-49 obejrzało 161 osób, udziały kształtowały się na poziomie 12,26%.
„Pytanie na śniadanie” to od ponad 20 lat ulubiony przez widzów poranny program Dwójki. Prowadzącymi są: Ida Nowakowska, Tomasz Wolny, Małgorzata Tomaszewska, Aleksander Sikora, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Opczowska i Łukasz Nowicki oraz Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski. Od 5 kwietnia br. do grona prowadzących dołączyła Anna Popek, która wcześniej już prowadziła program.
„Pytanie na śniadanie” codziennie w TVP2 od godz. 7:30 od poniedziałku do piątku, a w soboty i niedziele od godz. 7:55.
Dane: Nielsen Media