• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Wiadomości” - najchętniej oglądanym programem weekendu. TVP1 i TVP2 liderami anten

17:12, 17.04.2023
„Wiadomości” - najchętniej oglądanym programem weekendu. TVP1 i TVP2 liderami anten!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 15 kwietnia TVP2 była liderem wśród wszystkich anten - udział anteny tego dnia wyniósł 7,4%. Niedziela, 16 kwietnia należała do TVP1, tego dnia antena osiągnęła udział na poziomie 6,5%. W weekend widzowie licznie obejrzeli główne wydanie „Wiadomości” - 2,1 mln widzów z udziałem 16,3%. W TOP10 weekendu znalazły się także: reportaż TVP1 „Nie wolno ustępować!”, który obejrzało ponad 2 mln widzów, przy udziale 15,6%, muzyczny show „The Voice Kids” z widownią aż 1,6 mln osób z udziałami na poziomie 12,7% oraz film „Smoleńsk”, który zgromadził prawie 1 mln widzów, osiągając 8% udziałów. Aż 7 programów w TOP10 weekendu należało do Telewizji Polskiej.

Niedzielne główne wydanie „Wiadomości” znalazło się na pierwszym miejscu w TOP10 programów weekendu. W tym rankingu, na wysokim drugim miejscu, znalazł się reportaż „Nie wolno ustępować!” oraz kolejny odcinek serialu „Polowanie na ćmy”, który zgromadził 1,5 mln widzów i odnotował udział na poziomie 11,0%.

W piątek i sobotę najchętniej wybieraną telewizją śniadaniową w grupie wszystkich widzów było „Pytanie na śniadanie”. W tych dniach program zgromadził w momencie najwyższej oglądalności 650 tys. i 760 tys. widzów z udziałem 12,1% i 9,9%. W piątek program ten, również w grupie 16-59, był formatem pierwszego wyboru, a jego udział to 10,5% z widownią 202 tys. osób.

W sobotnie popołudnie widzowie TVP1 oraz TVP Polonia licznie obejrzeli wyjątkowy koncert uwielbieniowy „#ProjektUniesieni” - prawie 600 tys. z udziałem 5,9%. Galę „Polskie serce pękło. Katyń 1940” , wyemitowaną w niedzielę na antenie TVP2 obejrzało 418 tys. widzów z udziałem 4,48%. Była to gala wręczenia nagród laureatom czwartej edycji konkursu „Polskie serce pękło. Katyń 1940” organizowanego przez Marszałek Sejmu RP Elżbietę Witek dla uczniów szkół ponadpodstawowych oraz studentów.


Dane: Nielsen Media