• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP2 najchętniej oglądana wśród wszystkich anten rynku TV​

16:58, 19.04.2023
TVP2 najchętniej oglądana wśród wszystkich anten rynku TV​!!! pusty LEAD !!!

W miniony wtorek liderem spośród wszystkich anten była TVP2, która osiągnęła udział w rynku na poziomie 9,8%. Najchętniej oglądanym programem dnia okazał się serial „M jak miłość”, który zgromadził przed telewizorami 3,1 miliona widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 25,1%. Kanał TVP Dokument osiągnął najwyższy udział od początków nadawania (grudzień 2020 roku) w grupach wiekowych 16-59 oraz 16-49, z wynikami odpowiednio 0,41% i 0,52%. Również kanał TVP Kobieta zanotował wynik dzienny na poziomie 0,41% w grupie wiekowej 16-59, co jest najwyższym wynikiem w tej grupie widzów od października 2022 roku. Program „Pytanie na śniadanie" zwyciężył z konkurencją w trzech badanych grupach wiekowych.

 
Fot. TVP

We wtorek, 18 kwietnia w TOP10 znalazło się aż 7 programów TVP. Najwięcej widzów, bo aż 3,1 mln (udziały 25,1%) oglądało kolejny odcinek „M jak miłość”​. TVP Dokument osiągnął rekordowy udział w dwóch grupach wiekowych (16-59 i 16-49). Hitami dnia kanału były: „The Fall of Kabul”, „Powrót do Bośni”, „Barbara Włodarczyk zaprasza”, „Rosja i Chiny - małżeństwo z wyrachowania” oraz „Szerokie tory”.​

Lider porannego pasma „Pytanie na śniadanie” w badanych grupach wiekowych zgromadził widownię na poziomie 443 tys.(4+), 191 tys. (16-59) i 133 tys. (16-49) z udziałami odpowiednio 11%, 10,5% oraz 11,2%.

Tego dnia główne wydanie „Wiadomości” pokonało konkurencyjne programy informacyjne, gromadząc 2,4 mln widowni z udziałem 20,4%.​

Dane: Nielsen Media