Finałowy odcinek programu „Szansa na sukces. Opole 2023” obejrzało w piku ponad 1 mln widzów, z udziałem 14,8%. Średni udział dla wszystkich wyemitowanych odcinków wyniósł 11%. Pik oglądalności przypadł na pierwszy odcinek serii i wyniósł ponad 1,5 mln widzów.
W TOP10 programów TVP emitowanych w weekend znalazło się piątkowe wydanie „Teleexpressu” z udziałem 21,1% i oglądalnością 1,7 mln oraz niedzielne główne wydanie „Wiadomości” z udziałem 15,7% i widownią na poziomie 1,6 mln. Według danych NM, niedzielny, wieczorny program informacyjny obejrzało w TVP1, TVP Info i TVP Polonia łącznie prawie 2,2 mln osób, przy udziałach 20,8%.
Piątkowe wydanie „Pytania na śniadanie” wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w trzech grupach wiekowych. Program obejrzało w grupie 4+ średnio 415 tys. osób (udział 10,2%), czyli o ponad 100 tys. widzów więcej w stosunku do tych, którzy wybrali codzienny program poranny konkurencji. Przewaga „Pytanie na śniadanie” utrzymuje się też w grupach 16 – 59 i 16 – 49, wynosi odpowiednio 184 tyś. i 134 tyś.
Wśród nowych propozycji anteny TVP3 liczną widownię zgromadziła transmisja drugiego koncertu - „Roztańczona Polska – letnia trasa TVP” z udziałem 4,4%, w momencie najwyższej oglądalności na poziomie 656 tys. widzów. To wyjątkowe wydarzenie jest niekwestionowanym liderem oglądalności spośród wszystkich dotąd emitowanych programów na tej antenie od kwietnia 2021 roku.
*Nielsen Media