Grand Prix dla najlepszego spektaklu Teatru Telewizji otrzymał spektakl „Judasz z Kariothu” Karola Huberta Rostworowskiego, w reżyserii Igora Gorzkowskiego. Jury szczególnie podkreśliło kunszt reżyserski, a także pracę autora zdjęć Jarosława Żamojdy oraz tytułową rolę Łukasza Lewandowskiego i kreację aktorską Wiktorii Gorodeckajej (rola Rachel).
Grand Prix dla najlepszego słuchowiska otrzymało „Post Mortem. Historia Zofii Dwornik”. Za tekst – Mikołaj Szczęsny i Sebastian Adamkiewicz, za reżyserię – Mikołaj Szczęsny, za realizację akustyczną – Andrzej Papajak, za opracowanie muzyczne i muzykę – Marcin Nenko i Andrzej Papajak, za tytułową rolę aktorską – Sandra Korzeniak.
Nagroda Grand Prix dla najlepszego słuchowiska dla dzieci trafiła do twórców słuchowiska „Inwazji robotów” autorstwa i w reżyserii Andrzeja Bajguza z realizacją akustyczną Kamila Kalickiego.
Nagrodę za reżyserię spektaklu otrzymał Wawrzyniec Kostrzewski za spektakl „Dialog o Narodzeniu”, który powstał na podstawie tekstów staropolskich (adaptacja: Patryk Kencki, Wawrzyniec Kostrzewski). Twórcy „Dialogu o narodzeniu” zostali również Laureatami nagrody im. Janusza Hajduna za muzykę oryginalną – ex aequo Barbara Derlak i Piotr Łabonarski, nagrody za kostiumy – ex aequo Anna Adamek i Maks Mac, a także nagrody za zdjęcia, którą otrzymał Wojciech Suleżycki za zdjęcia do „Dialogu o narodzeniu” oraz „Konrada Wallenroda” Adama Mickiewicza w reżyserii Jerzego Machowskiego.
W kategorii słuchowisk nagrodę za reżyserię otrzymał Łukasz Lewandowski za słuchowisko „Taki, co umiera” Magdaleny Miecznickiej.
Nagrodą za oryginalny polski tekst dramatyczny uhonorowana została Anna Burzyńska za utwór „Wiera Gran” (reż. B. Sass), natomiast nagroda za scenariusz oryginalny słuchowiska trafiła do Ingmara Villqista za „Niebo” (reż. I. Villqist).
Nagrodę za realizację akustyczną w kategorii słuchowisk otrzymał Zdzisław Wasilewski za realizację słuchowiska „Mesjasz. Bruno Schulz” w reżyserii Jerzego Machowskiego.
Nagrodą za scenografię do spektaklu „Konrad Wallenrod” A. Mickiewicza, w reżyserii Jerzego Machowskiego, wyróżnione zostały Aleksandra Reda i Klaudia Klimka.
Nagrodę za twórczą realizację telewizyjną spektaklu teatralnego otrzymał Witold Płóciennik za spektakl „A planety szaleją… (Młodzi w hołdzie Korze)” według scenariusza i w reżyserii Anny Sroki-Hryń, a nagroda za montaż trafiła do Jakuba Motylewskiego za spektakl „Konrad Wallenrod” Adama Mickiewicza w reżyserii Jerzego Machowskiego.
Nagrodę Honorową im. Krzysztofa Zaleskiego za twórczość odrzucającą stereotypy i łatwe nowinki umocowaną w pamięci historii dotyczącą problemów współczesności w kategorii spektakli teatralnych otrzymała Anna Sroka-Hryń za autorski spektakl „A planety szaleją… (Młodzi w hołdzie Korze)”, a w kategorii słuchowisk radiowych – „Obrazki litewskie” Herkusa Kunčiusa w reżyserii Marii Brzezińskiej.
Nagrodę im. Ireny i Tadeusza Byrskich za spektakl wykorzystujący potencjał miejscowego środowiska artystycznego dla twórców słuchowiska zgłoszonego przez Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia otrzymały słuchowiska: „Fedrus. Pisarz – niewolnik” zgłoszone przez Radio Łódź (za tekst i reżyserię – Mikołaj Szczęsny, za realizację akustyczną – Andrzej Papajak, za opracowanie muzyczne i muzykę – Marcin Nenko oraz Andrzej Papajak, za tytułową rolę aktorską – Sandra Korzeniak); „Porwanie Baltazara Gąbki” zgłoszone przez Radio Kraków (za adaptację i reżyserię – Waldemar Raźniak, za konsultację dramaturgiczną – Beniamin Bukowski).
Nagrodami aktorskimi za rolę kobiecą wyróżnione zostały: Wiktoria Gorodeckaja za rolę Rachel w spektaklu „Judasz z Kariothu” w kategorii spektakli telewizyjnych oraz Grażyna Misiorowska za rolę Starej Kobiety w słuchowisku „Stara kobieta wysiaduje” Tadeusza Różewicza w reżyserii Przemysława Tejkowskiego.
Nagrody aktorskie za rolę męską otrzymali: Cezary Pazura za rolę Wielkiego Księcia w spektaklu „Kordian” J. Słowackiego, w reżyserii Zbigniewa Lesienia (w kategorii spektakli teatralnych) oraz Bartłomiej Topa za rolę Inspektowa w słuchowisku „Sidła” Grażyny Bacewicz w reżyserii Aleksandry Głogowskiej.
Przyznano także 3 nagrody specjalne:
Nagrodę aktorską za role: Puka w „Śnie nocy letniej” W. Shakespeare’a w reżyserii Wojciecha Adamczyka i Pameli w „Rewolwerze” A. Fredry, również w reżyserii Wojciecha Adamczyka dla Lidii Sadowej;
Nagrodę aktorską za rolę tytułową w „Kordianie” J. Słowackiego, w reżyserii Zbigniewa Lesienia dla Filipa Kosiora;
Jury – doceniając istotę twórczości teatralnej dla najmłodszego pokolenia widzów – postanowiło wyróżnić TVP ABC i przyznać nagrodę za scenariusz i reżyserię spektaklu dla dzieci „Kopciuszek” dla Tomasza Cyza.
Najważniejszą – bo przyznawaną przez widzów i słuchaczy – Nagrodę Publiczności w kategorii spektakli telewizyjnych otrzymało przedstawienie „A planety szaleją… (Młodzi w hołdzie Korze)” według scenariusza i w reżyserii Anny Sroki-Hryń, a w kategorii słuchowisk radiowych „Sidła” Grażyny Bacewicz w reżyserii Aleksandry Głogowskiej.
Jury obradowało w dwóch składach.
Jury telewizyjne obradowało pod przewodnictwem Jacka Raginisa-Królikiewicza w składzie:
Jarosław Jakubowski – poeta, prozaik, dramatopisarz;
Magdalena Kuta – aktorka teatralna, telewizyjna i filmowa;
Agnieszka Lipiec-Wróblewska – scenarzystka, reżyserka teatralna, telewizyjna i filmowa;
Jacek Raginis-Królikiewicz – reżyser, scenarzysta, reportażysta i producent telewizyjny;
Elżbieta Wrotnowska-Gmyz – teatrolog, dyrektor Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego.
Jury radiowemu przewodniczyła Wiktoria Gorodeckaja, a zasiadali w nim:
Wiktoria Gorodeckaja – aktorka;
Marek Kochan – pisarz, reżyser radiowy, profesor Uniwersytetu SWPS;
Jacek Kopciński – historyk literatury, krytyk teatralny, redaktor naczelny miesięcznika „Teatr”;
Andrzej Mastalerz – aktor, reżyser;
Ignacy Zalewski – kompozytor muzyki poważnej, teatralnej, filmowej i radiowej, pedagog.