„Pytanie na śniadanie” - lidera programów porannych, w pierwszym półroczu 2023 r., w grupie widzów 4+, oglądało średnio 450 tys. widzów, co przełożyło się na 9,2% udziałów pasma - wynika z danych Nielsen Media.
Od stycznia do końca maja bieżącego roku program zyskał 60 tys. widzów, a udział pasma wzrósł o 15,4% w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Najwyższą widownię program zanotował w marcu. W tym miesiącu średnia widownia w grupie 4+ wyniosła 472 tys. widzów, co przełożyło się na 9,4% udziału w rynku telewizyjnym. Było to o ponad 100 tys. widzów programu więcej niż w marcu poprzedniego roku.
W grupie 16-59 „Pytanie na śniadanie”, porównując do analogicznego okresu w poprzednim roku, zyskało prawie 20 tys. widzów, a udział pasma wzrósł o 21%.
W grupie 16-49 widownia programu wzrosła o 16%, a udział w rynku telewizyjnym o 28%. Oznacza to, że program – w tej grupie widzów – zyskał prawie 19 tys. widzów.
„Pytanie na śniadanie” można oglądać codziennie od godz. 7:55. Program nadawany jest również w czasie wakacji.
Dane: Nielsen Media live+vosdal