• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP1 liderem rynku. 3,5 mln widzów w TVP1 i TVP Sport obejrzało tryumf polskich siatkarzy w Lidze Narodów

16:16, 24.07.2023
TVP1 liderem rynku. 3,5 mln widzów w TVP1 i TVP Sport obejrzało tryumf polskich siatkarzy w Lidze Narodów!!! pusty LEAD !!!

W miniony weekend TVP1 była liderem wszystkich anten. W piątek udział Jedynki wyniósł 8,4%, w sobotę 7,4%, natomiast w niedzielę udział anteny był na poziomie 9,8%. W niedzielę, w momencie największej oglądalności aż 3,7 mln widzów obejrzało w TVP1 finałowy mecz Ligi Narodów, w którym polscy siatkarze pokonali reprezentację Stanów Zjednoczonych. W weekend główne wydania „Wiadomości”, łącznie na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia uzyskały większą widownię niż wieczorny program informacyjny konkurencji. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 7 należało do Telewizji Polskiej (dane NM*).

Finał Ligi Narodów rozgrywany w Gdańsku przyciągnął przed telewizory do Jedynki i TVP Sport łącznie średnio 3,5 mln widzów przy udziale 28,7% dla obu anten. Dużym zainteresowaniem cieszył się także półfinałowy pojedynek Polaków z reprezentacją Japonii. W sobotę obejrzało go łącznie średnio w TVP1 i TVP Sport ponad 2 mln osób, a łączny udział anten wyniósł 27,0%. Mecze te były liderami pasma.

W sobotni wieczór Dwójka wyemitowała kolejny wyjątkowy koncert z cyklu „Polskich biesiad”. Tym razem przystankiem było Zakopane, gdzie zaproszeni goście wspólnie z artystami bawili się przy góralskich przyśpiewkach. Średnia oglądalność dla dwóch części koncertu wyniosła 1,3 mln widzów przy udziale na poziomie 13,4%. Koncert był liderem w swoim paśmie.

W piątek, 21 lipca wieczorne wydanie „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało w sumie prawie 2 mln widzów (udział 21,7%), w sobotę, 22 lipca łączna liczba widzów „Wiadomości” wyniosła 1,9 mln (udział 22,4%), natomiast w niedzielę widownia programu na trzech antenach wyniosła 2,1 mln widzów (udział 20%). W weekend główne wydania „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wygrały z wieczornymi programami informacyjnymi konkurencji.

W niedzielę, 23 lipca TVP3 transmitowała z Chełmna koncert z cyklu „Roztańczona Polska”. Obejrzało go średnio ponad 586 tys. widzów (w piku 792 tys. widzów).


Dane: Nielsen Media - Live + VOSDAL