W sobotę wystartował wzbudzający ogromne emocje talent show „The Voice of Poland”. Pierwszy odcinek „Przesłuchań w ciemno” obejrzało 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 15,1% udziału w paśmie. Program był liderem pasma.
Poranny program śniadaniowy „Pytanie na śniadanie” emitowany w Dwójce wygrał z konkurencją we wszystkie dni weekendu w grupie wszystkich widzów. W piątek w grupie 4+ „Pytanie na śniadanie” zgromadziło ponad 300 tys. widzów (udział 7,6%), w sobotę 450 tys. widzów (udział 9,2%), a w niedzielę ponad 500 tys. widzów (udział 8,6%).
Dużą popularnością wśród kibiców sportu cieszyły się transmisje meczów Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn. Mecz Holandia – Polska transmitowany w piątek wieczorem równocześnie w TVP1 i TVP Sport oglądało 1,8 mln widzów, co przełożyło się na 16% udziału w paśmie. Następną rozgrywkę Polaków w niedzielę z Macedonią Północną śledziło na antenie TVP1 ponad 1,6 mln widzów, co pozwoliło uzyskać udział na poziomie 13%. Część kibiców siatkówki mecze Polaków oglądało na serwisach internetowych TelewizjiPolskiej. Mecz Polska – Holandia miał 146 tys. odtworzeń, a mecz z Macedonią Północną 113 tys. odtworzeń online.
Zaufaniem widzów cieszą się nadawane na antenach TVP programy informacyjne. Główne wydanie „Wiadomości” w piątek i sobotę było liderem zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w paśmie i zanotowało w piątek 2,3 mln widzów i udział w paśmie 22,1% i w sobotę 2 mln i udział w paśmie 21,7%.
Dane: Nielsen Media