Liderem wszystkich anten dostępnych na rynku we wrześniu była TVP1, a jej średni dobowy udział wyniósł 8,0%. Na drugim miejscu znalazła się Dwójka, udział tej anteny w minionym miesiącu wyniósł 7,6%. Udziały TVP Info we wrześniu – w porównaniu z wrześniem poprzedniego roku – wzrosły o 5,7%.
W TOP10 znalazły się transmisje eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej - EURO 2024. Mecz Albania - Polska, wyemitowany na antenie TVP1 oglądało 3,8 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 31,8%. Spotkanie Polska - Wyspy Owcze, także na TVP1, zgromadził 2,9 mln widzów, osiągając wynik na poziomie 25,6%. Łącznie mecz na dwóch antenach TVP1 oraz TVP Sport obejrzało 4,1 mln widzów, z udziałem 36,6%. Duże emocje wzbudziły również Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn. Mecz Włochy - Polska na antenie TVP1 zgromadził 2,4 mln widzów, uzyskując zasięg 19,9%. Emocji widzom dostarczył wyemitowany 1 października mecz pomiędzy polskimi a bułgarskimi siatkarzami w ramach turnieju kwalifikacyjnego do Igrzysk Olimpijskich, który w TVP1 i TVP Sport przyciągnął 1,3 mln widzów z udziałem na poziomie 14,8%.
Wyemitowany w TVP2 30 września program rozrywkowy „The Voice of Poland" zgromadził na antenie TVP2 prawie 1,7 mln widzów (udział 14,2%).
We wrześniowym rankingu najliczniej oglądanych propozycji znalazł się ukochany przez widzów serial „M jak miłość”, który oglądało średnio 2,8 mln widzów, z udziałem na poziomie 24,5%.
We wrześniu widzowie licznie oglądali również serial TVP1 „Korona Królów. Jagiellonowie". Średnia widownia serialu wyniosła 912 tys. widzów i udział w rynku na poziomie 7,5%.
Dane: Nielsen Media