Telewizja Polska co roku, od trzech dekad, organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. Dzięki hojności reklamodawców, pomoc trafiła do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.
Ponad 90 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami zeszłorocznej 30. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”. Dochód z jubileuszowej edycji został przeznaczony m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, realizację programów terapeutycznych, utworzenie placów zabaw, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych, wycieczek dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka.
Dochód z 31. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
26 października Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego. W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie 26 grudnia w TVP1.
Więcej informacji o akcji na reklamadzieciom.tvp.pl