„Pytanie na śniadanie” było wczoraj liderem wśród formatów telewizji śniadaniowych. Poranny program śniadaniowy Dwójki wygrał z konkurencją zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-59 i 16-49.
W grupie 4+ program obejrzało wczoraj średnio ponad 380 tys. widzów, czyli o prawie 130 tys. widzów więcej w porównaniu do widzów porannego programu konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie w tej grupie widzów wyniosły 8,7%.
Program uzyskał przewagę nad konkurencją również w grupach widzów 16-59 i 16-49. Widownia programu wśród widzów w wieku 16-59 wyniosła 142 tys. osób przy udziałach na poziomie 7,5%, a w grupie 16-49 program obejrzało średnio ponad 92 tys., co przełożyło się na udział 7,4%.
Wczoraj największym zainteresowaniem widzów - w tym czasie program zgromadził największą widownię - cieszyła się rozmowa z wyjątkową rodziną, która podróżuje pociągiem dookoła świata.
W tym miesiącu najwyższą widownię „Pytanie na śniadanie” zgromadziło 12 listopada. Program tego dnia obejrzało 490 tys. widzów, co przełożyło się na 7,6% udziału anteny w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
„Pytanie na śniadanie” codziennie w TVP2 od godz. 7:55. Zapraszamy!
Dane: Nielsen Media