• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

4,6 mln widzów meczu Polska – Czechy w TVP. W weekend TVP1 i TVP2 antenami pierwszego wyboru

14:43, 20.11.2023
4,6 mln widzów meczu Polska – Czechy w TVP. W weekend TVP1 i TVP2 antenami pierwszego wyboru!!! pusty LEAD !!!

W piątek, 17 listopada 4,6 mln widzów obejrzało w TVP1 i TVP Sport mecz Polska – Czechy w eliminacjach do Euro 2024. Dużą popularnością cieszył się również kolejny odcinek programu Jedynki „Rolnik szuka żony” – jego widownia wyniosła 2,7 mln osób. W TOP10 programów weekendu znalazł się również odcinek „The Voice of Poland”, który w sobotę, 18 listopada zgromadził przed telewizorami w TVP2 1,6 mln widzów. TVP1 w piątek i w niedzielę była liderem anten z udziałami odpowiednio 11,4% i 7,2%, a TVP2 zajęła pozycję lidera w sobotę (udział 7,5%).

 
PAP/Leszek Szymański

Spotkanie reprezentacji Polski i Czech rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie znalazło się wśród najliczniej oglądanych programów minionego weekendu. Łącznie w TVP1 i TVP Sport obejrzało je 4,6 mln widzów. Udział na obu antenach w paśmie wyniósł 36,3%. Ostatni mecz polskiej kadry piłkarskiej, który zanotował podobną widownię był transmitowany 27 marca br.

Widzowie nadal z zainteresowaniem śledzą losy bohaterów programu „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek show był liderem niedzielnego wieczornego pasma i obejrzało go prawie 2,7 mln widzów, a udział wyniósł 21,4%.

Znakomity wynik odnotował także program TVP2 „The Voice of Poland” emitowany w sobotni wieczór. Widownia obu części wyniosła 1,5 mln osób, co przełożyło się na udział na poziomie 12,7%. Ten tytuł również okazał się bezkonkurencyjny w swoim paśmie.

W niedzielę widzowie mogli również zobaczyć w TVP1 trzeci odcinek serialu kostiumowego „Kamerdyner”. Losy bohaterów oglądało prawie 2 mln widzów (udział 13,6%). Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wynosi 2,2 mln osób przy udziale 15,9%.

Niedzielne główne wydanie „Wiadomości” znalazło się w TOP10 weekendu – program obejrzało prawie 2 mln widzów z udziałem 14,1%. Z kolei sobotnie główne wydanie „Wiadomości” było najliczniej oglądanym programem informacyjnym, z widownią na poziomie 2,4 mln widzów pokonując tego dnia konkurencję.


 

Dane Nielsen Media