Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się wczoraj programy informacyjne: wieczorne wydanie Wiadomości „na żywo” wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni jak i udziałów w paśmie. Program na trzech antenach obejrzało 2,6 mln widzów, przy udziałach na poziomie 21,3%. Miesiąc po miesiącu, powiększa się widownia „Teleexpressu”. Wczorajsze wydanie oglądało 1,9 mln widzów (udział 18,7%).
Niesłabnącym powodzeniem cieszą się seriale Telewizji Polskiej. Wczoraj najliczniejszą widownię w wieczornym paśmie zgromadził premierowy odcinek „Ojca Mateusza” emitowany w TVP1, który obejrzało 1,7 mln widzów, co przełożyło się na udział na poziomie 13,8%. Niewiele mniejszą widownię zgromadził – należący do Dwójki – serial „Barwy Szczęścia”, premierowy odcinek oglądało 1,5 mln widzów i udziałami 12% w paśmie.
Poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” był wczoraj najliczniej oglądanym formatem śniadaniowym i wygrał z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. W grupie 4+ program obejrzało wczoraj średnio ponad 460 tys. widzów, czyli o 166 tys. widzów więcej w porównaniu do widzów porannego programu konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie w tej grupie widzów wyniosły 10,6%.
„Pytanie na śniadanie” uzyskało przewagę nad konkurencją również w grupach widzów 16-59 i 16-49. Widownia programu wśród widzów w wieku 16-59 wyniosła ponad 200 tys. osób przy udziałach na poziomie 10,2%, a w grupie 16-49 program obejrzało średnio ponad 140 tys., co przełożyło się na udział 10,7%.
Dane: Nielsen Media