• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP1 liderem anten, „Wiadomości” wygrywają z konkurencją

14:57, 24.11.2023
TVP1 liderem anten, „Wiadomości” wygrywają z konkurencją!!! pusty LEAD !!!

W czwartek, 23 listopada najwięcej widzów – wśród programów Telewizji Polskiej – zgromadziły serwisy informacyjne: „Wiadomości” i „Teleexpress”. Główne wydanie „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wygrało z konkurencją. „Pytanie na śniadanie” po raz kolejny w tym tygodniu okazało się najlepszym programem śniadaniowym. Liderem anten z udziałem na poziomie 8,7% była TVP1. W TOP10 programów dnia aż 6 tytułów należy do Telewizji Polskiej.

 
fot. materiały TVP

Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się wczoraj programy informacyjne: wieczorne wydanie Wiadomości „na żywo” wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni jak i udziałów w paśmie. Program na trzech antenach obejrzało 2,6 mln widzów, przy udziałach na poziomie 21,3%. Miesiąc po miesiącu, powiększa się widownia „Teleexpressu”. Wczorajsze wydanie oglądało 1,9 mln widzów (udział 18,7%).

Niesłabnącym powodzeniem cieszą się seriale Telewizji Polskiej. Wczoraj najliczniejszą widownię w wieczornym paśmie zgromadził premierowy odcinek „Ojca Mateusza” emitowany w TVP1, który obejrzało 1,7 mln widzów, co przełożyło się na udział na poziomie 13,8%. Niewiele mniejszą widownię zgromadził – należący do Dwójki – serial „Barwy Szczęścia”, premierowy odcinek oglądało 1,5 mln widzów i udziałami 12% w paśmie.

Poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” był wczoraj najliczniej oglądanym formatem śniadaniowym i wygrał z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. W grupie 4+ program obejrzało wczoraj średnio ponad 460 tys. widzów, czyli o 166 tys. widzów więcej w porównaniu do widzów porannego programu konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie w tej grupie widzów wyniosły 10,6%.

„Pytanie na śniadanie” uzyskało przewagę nad konkurencją również w grupach widzów 16-59 i 16-49. Widownia programu wśród widzów w wieku 16-59 wyniosła ponad 200 tys. osób przy udziałach na poziomie 10,2%, a w grupie 16-49 program obejrzało średnio ponad 140 tys., co przełożyło się na udział 10,7%.

 Dane: Nielsen Media