• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Spot 31. edycji „Reklamy Dzieciom" – akcji charytatywnej Telewizji Polskiej

15:48, 08.12.2023
Spot 31. edycji „Reklamy Dzieciom" – akcji charytatywnej Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

Tradycyjnie – już po raz 31 – Telewizja Polska wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci. Przez 30 lat trwania „Reklamy Dzieciom” publiczny nadawca zebrał, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, ponad 33 mln zł. W spocie promocyjnym tegorocznej odsłony akcji wystąpili m.in.: Halina Frąckowiak, Marek Piekarczyk, Maja Krzyżewska i Jan Górka.

 
31. edycja „Reklamy Dzieciom”

Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia oraz powtórzony w tym samym paśmie dzień później, 26 grudnia. Zebrane w ten sposób środki trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.


Spot promocyjny 31. edycji „Reklamy Dzieciom”, jak co roku, charytatywnie wsparli aktorzy i muzycy znani z programów Telewizji Polskiej. W materiale emitowanym od 7 grudnia wystąpili: Halina Frąckowiak (jurorka „The Voice Senior”), Marek Piekarczyk (juror „The Voice of Senior”), Maja Krzyżewska (reprezentantka Polski na Eurowizji Junior 2023), Jan Górka (zwycięzca 14. edycji „The Voice of Poland”), Milena Staszuk (znana m.in. z roli królowej Anny Cylejskiej, żony Władysława Jagiełły w serialu „Korona Królów. Jagiellonowie”), Sebastian Skoczeń (znany m.in. z roli króla Władysława Jagiełły w serialu „Korona Królów. Jagiellonowie”) oraz Karol Dziuba (aktor Teatru Narodowego, któremu popularność przyniosły m.in. role w serialach „Dewajtis” i „O mnie się nie martw”). Gwiazdom w spocie, za którego realizację odpowiadała Joanna Makowska, towarzyszy także pies Alex.


Spot promocyjny: https://we.tl/t-pm0VGOhmpi


Biuro Reklamy TVP nadal prowadzi sprzedaż czasu reklamowego bloku – zasady sprzedaży dostępne są na stronie brtvp.pl.


Dochód z 31. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Więcej informacji o akcji na stronie www.tvp.pl.