Ostatni, dwunasty odcinek reality show „Rolnik szuka żony” Jedynki był najliczniej oglądanym programem weekendu i zgromadził przed telewizorami średnio 2,9 mln osób, a udział wyniósł 23,7%. Cała jubileuszowa 10. edycja, podobnie jak poprzednie, cieszyła się ogromną popularnością. Każdy z odcinków był bezkonkurencyjny w swoim paśmie, natomiast średnia widownia całego minionego sezonu ukształtowała się na poziomie 2,5 mln widzów (udział 20,5%).
W piątek i w sobotę główne wydania „Wiadomości” (live) na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia miały przewagę nad programami informacyjnymi konkurencji. Zarówno w piątek, jak i w sobotę „Wiadomości” oglądało 2,6 mln widzów z udziałem na tym samym poziomie - 21,4%.
W wieczornym niedzielnym paśmie TVP1 pokazała premierowo film „Konopacka. Walka o złoto”. Historię o pierwszej polskiej złotej medalistce olimpijskiej Halinie Konopackiej obejrzało 1,6 mln osób, a udział w paśmie wyniósł 11,8%.
W TOP10 programów weekendu znalazł się również kolejny odcinek „Szansy na sukces. Opole 2024” z widownią 1,4 mln osób i udziałem na poziomie 13,2%.
W piątek TVP1 zaprosiła na wyjątkowe wydarzenie muzyczne pt. „Modlitwa pokoleń. 70 lat Apelu Jasnogórskiego”, który obejrzało 1,4 mln widzów (udział 11,3%). W jasnogórskiej bazylice wystąpili m.in.: Kamil Bednarek, Maja Krzyżewska, Andrzej Lampert, Stanisława Celińska oraz Agnieszka Cudzich.
Dane: Nielsen Media