• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Finał 10. edycji programu „Rolnik szuka żony” hitem weekendu. TVP1 liderem anten

14:58, 11.12.2023
Finał 10. edycji programu „Rolnik szuka żony” hitem weekendu. TVP1 liderem anten!!! pusty LEAD !!!

W niedzielę, 10 grudnia finałowy odcinek 10. edycji programu TVP1 „Rolnik szuka żony” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności ponad 3 mln widzów. W TOP10 programów weekendu znalazł się emitowany w Jedynce film biograficzny „Konopacka. Walka o złoto” z widownią na poziomie 1,6 mln widzów. Główne wydania „Wiadomości” wygrały z konkurencją w piątek i sobotę. Jedynka była liderem anten w weekend z udziałem 7,4%.

 
fot. Piotr Matey

Ostatni, dwunasty odcinek reality show „Rolnik szuka żony” Jedynki był najliczniej oglądanym programem weekendu i zgromadził przed telewizorami średnio 2,9 mln osób, a udział wyniósł 23,7%. Cała jubileuszowa 10. edycja, podobnie jak poprzednie, cieszyła się ogromną popularnością. Każdy z odcinków był bezkonkurencyjny w swoim paśmie, natomiast średnia widownia całego minionego sezonu ukształtowała się na poziomie 2,5 mln widzów (udział 20,5%).

W piątek i w sobotę główne wydania „Wiadomości” (live) na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia miały przewagę nad programami informacyjnymi konkurencji. Zarówno w piątek, jak i w sobotę „Wiadomości” oglądało 2,6 mln widzów z udziałem na tym samym poziomie - 21,4%.

W wieczornym niedzielnym paśmie TVP1 pokazała premierowo film „Konopacka. Walka o złoto”. Historię o pierwszej polskiej złotej medalistce olimpijskiej Halinie Konopackiej obejrzało 1,6 mln osób, a udział w paśmie wyniósł 11,8%.

W TOP10 programów weekendu znalazł się również kolejny odcinek „Szansy na sukces. Opole 2024” z widownią 1,4 mln osób i udziałem na poziomie 13,2%.

W piątek TVP1 zaprosiła na wyjątkowe wydarzenie muzyczne pt. „Modlitwa pokoleń. 70 lat Apelu Jasnogórskiego”, który obejrzało 1,4 mln widzów (udział 11,3%). W jasnogórskiej bazylice wystąpili m.in.: Kamil Bednarek, Maja Krzyżewska, Andrzej Lampert, Stanisława Celińska oraz Agnieszka Cudzich.


 

Dane: Nielsen Media