W sobotę widzowie obejrzeli dwa ostatnie, finałowe odcinki muzycznego show Dwójki „Szansa na sukces. Opole 2024”. Tak jak w poprzednich edycjach, nagrodą dla zwycięzcy programu jest udział w koncercie „Debiuty” podczas 61. KFPP w Opolu. O zwycięstwie Dominiki Dobrosielskiej zdecydowali widzowie w głosowaniu sms podczas programu na żywo. Finałowe zmagania jedenastu wokalistów śledziło średnio 1,3 mln widzów, przy udziale 9,9%. Dwójka była liderem pasma rynku telewizyjnego.
Liczną widownię w niedzielny wieczór zgromadziła premiera kinowej wersji serialu historycznego „Dom pod Dwoma Orłami. Kłamstwa Zofii”. Serial, wyprodukowany przez Telewizję Polską, „Dom pod Dwoma Orłami” emitowany w TVP1 na początku br., oglądało ponad 2,1 mln widzów (udział 15%). Teraz w filmowej wersji widzowie dostali odpowiedzi na zagadki niewyjaśnione w serialu. Film, wyreżyserowany przez Waldemara Krzystka, w niedzielny wieczór obejrzało 1,2 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 9,3%. Film zapewnił Jedynce pozycję lidera pasma.
Film „Dom pod Dwoma Skrzydłami. Kłamstwa Zofii” dostępny jest w serwisie TVP VOD.
W weekend najczęściej wybieranym przez widzów programem informacyjnym Telewizji Polskiej były „Wiadomości”. Niedzielne główne wydanie w TVP1 znalazło się na pierwszym miejscu wszystkich programów TVP emitowanych w weekendu. Oglądało go, łącznie w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, 2,7 mln widzów (udział 19,9%) Z kolei sobotnie główne wydanie „Wiadomości” (live) w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które oglądało 2,8 mln widzów przy udziale w paśmie 22,5% wygrało z programem informacyjnym konkurencji. Szeroką widownię gromadzi również „Teleexpress”, jego piątkowe wydanie obejrzało 1,5 mln widzów (udział 15,6%) i znalazło się w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.
Niezmienną sympatią odbiorców cieszy się „Pytanie na śniadanie”, które w ostatni piątek i sobotę w grupie wszystkich widzów wygrało z porannym programem konkurencji. W piątek śniadaniowy format Dwójki śledziło ponad 400 tys. widzów, a w sobotę ponad 540 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media