• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Widzowie licznie oglądali ofertę świąteczną Telewizji Polskiej

15:11, 27.12.2023
Widzowie licznie oglądali ofertę świąteczną Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

Najliczniejszą widownię świątecznego weekendu w TVP osiągnęły główne wydanie programu informacyjnego „19.30” i program „Rolnik szuka żony”. We wtorek, 26 grudnia aż 2,3 mln widzów obejrzało w TVP1 wydanie „19.30”. W poniedziałek, 25 grudnia ponad 1,6 mln osób obejrzało w Jedynce odcinek specjalny programu „Rolnik szuka żony”.   

W Wigilię, 24 grudnia najliczniejszą widownię uzyskał koncert „Pójdźmy wszyscy do stajenki. Koncert kolęd z Niepokalanowa z udziałem Pary Prezydenckiej”, który w Jedynce obejrzało średnio 1,1 mln osób, przy udziałach 13,6%. „Słowo apb. Stanisława Gądeckiego na Święta Bożego Narodzenia” obejrzało w TVP1 prawie 840 tys. widzów, a udziały anteny wyniosły 9,1%. Natomiast transmisję uroczystej Pasterki z Watykanu z udziałem Papieża Franciszka oglądało w Wigilię w TVP1 ponad 560 tys. osób (udz. 5,3%).

W poniedziałek, 25 grudnia odcinek specjalny programu „Rolnik szuka żony” obejrzało w TVP1 1,6 mln osób, przy udziałach 12,5%. Program był liderem pasma, znalazł się również w TOP10 weekendu świątecznego.

We wtorek, 26 grudnia w TOP10 programów na pierwszym miejscu na rynku telewizyjnym znalazło się główne wydanie nowego programu informacyjnego „19.30”, które w TVP1 oglądało średnio 2,3 widzów przy udziałach na poziomie 17,7%. Program informacyjny „19.30” emitowany w TVP1 i TVP Polonia oglądało łącznie 2,6 mln widzów (łączne udziały 19,6%). Wydanie to było również najliczniej oglądanym programem w Telewizji Polskiej w trakcie świątecznego weekendu.

Świetne wyniki uzyskały także świąteczne wydanie teleturnieju „Koło fortuny”, które 26 grudnia w TVP2 obejrzało 1,2 mln widzów (udziały 12,2%) i emitowany tego samego dnia w TVP1 teleturniej „Jaka to melodia?”, który średnio zgromadził ponad 1 mln widzów, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 9,2%.

W świąteczny weekend cztery kanały tematyczne TVP osiągnęły swoje rekordowe udziały: 24 i 26 grudnia TVP Nauka uzyskała 0,45% udziałów, były to najwyższe udziały kanału od początku nadawania, czyli od 3 października 2022 roku. 25 grudnia TVP HD miał udział na poziomie 0,87%, najlepszy od kwietnia 2023 roku, a udziały TVP Kobieta 25 grudnia kształtowały się na poziomie 0,56% - rekord od maja 2023 roku. 26 grudnia udział na poziomie 1,52% uzyskała TVP Polonia, jest to najwyższy udział anteny od maja br.


Dane: Nielsen Media