Ogromnie cieszy mnie fakt, że ,,Reklama Dzieciom” wpisała się w kalendarz działań charytatywnych naszych reklamodawców, tym bardziej, że często sami prowadzą własne tego typu akcje. Po raz kolejny wspólnie pokazaliśmy, że wciąż potrafimy i chcemy dzielić się z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Dzięki nieocenionemu wsparciu naszych partnerów biznesowych dochód z tegorocznej akcji charytatywnej jest wyższy niż w ostatnich trzech latach. Jest to dla nas dowód na to, że od 31 lat nasi reklamodawcy są niezawodnymi parterami w tak ważnych dla nas działaniach charytatywnych – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Dochód z 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” zostanie przekazany instytucjom i organizacjom, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Lista beneficjentów zostanie opublikowana w serwisie www.reklamadzieciom.tvp.pl Fundusze uzyskane
w poprzednich akcjach „Reklama Dzieciom” przeznaczono m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek.
Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel niemal 35 milionów złotych.
W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama Dzieciom”, znalazły się firmy: Abbott Laboratories Poland, Alior Bank, Amazon Prime Video, Colian, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL”, Nestle, Oponeo.pl, PKN Orlen, PKO Bank Polski, Procter & Gamble, SkyShowtime Poland, Reckitt Benckiser Healtcare.