W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w Telewizji Polskiej na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „Teleexpressu”, które w TVP1 w niedzielę, 14 stycznia oglądało średnio 2,1 mln widzów, przy udziałach na poziomie 18,2%. W czołówce programów weekendu znalazło się także niedzielne wydanie programu informacyjnego „19:30”, który w TVP1 uzyskał widownię na poziomie 1,8 mln osób (udział 13,2%).
Rośnie widownia piątej edycji programu „The Voice Senior”. Drugi odcinek muzycznego talent show Dwójki w sobotni wieczór, 13 stycznia obejrzało prawie 1,9 mln widzów, a udział wyniósł 16%. Program był liderem pasma i znalazł się na wysokiej pozycji w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.
Liczną widownię i udziały utrzymuje także serial „Zatoka szpiegów”. W niedzielę, 14 stycznia drugi odcinek zgromadził średnio 1,7 mln widzów przy udziale anteny 12,1%. Serial TVP1 był w TOP10 najliczniej oglądanych seriali weekendu oraz był liderem pasma.
W miniony weekend na skoczni w Wiśle odbył się pierwszy w historii „PolSKI Turniej” - konkurs w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Transmitowane w sobotę, 13 stycznia w TVP1 i TVP Sport zmagania skoczków obejrzało średnio 1,7 mln osób, przy łącznych udziałach na poziomie 16,3%. Niedzielne konkursy transmitowane również w TVP1 i TVP Sport zainteresowały na obu antenach prawie 2 mln widzów, (udziały łączne 17,3%).
W piątek, 12 stycznia „Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. Poranny program śniadaniowy Dwójki w grupie 4+ obejrzało w piątek średnio ponad 345 tys. widzów, czyli o ponad 68 tys. widzów więcej w porównaniu do widzów porannego programu konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie w tej grupie widzów wyniosły 8,1%. Program uzyskał przewagę nad konkurencją również w grupach wiekowych 16-59 i 16-49. Widownia programu wśród widzów w wieku 16-59 wyniosła 130 tys. osób przy udziałach na poziomie 6,6%, a w grupie 16-49 program obejrzało średnio ponad 90 tys., co przełożyło się na udział 6,8%.
Dane: Nielsen Media