• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„The Voice Senior” i „Zatoka szpiegów” hitami weekendowej oferty TVP

14:51, 12.02.2024
„The Voice Senior” i „Zatoka szpiegów” hitami weekendowej oferty TVP!!! pusty LEAD !!!

W sobotę, 10 lutego ponad 2 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności śledziło półfinał show TVP2 „The Voice Senior”. W niedzielę 1,7 mln osób obejrzało w TVP1 kolejny odcinek serialu historycznego „Zatoka szpiegów”. TVP2 była pierwszym wyborem wśród wszystkich anten w sobotę z udziałem na poziomie 7,8%.  W TOP10 programów weekendu aż 6 tytułów należy do Telewizji Polskiej.

 
Fot. Jan Bogacz / TVP, Agnieszka Jurek-Opalińska

Piąta edycja muzycznego show Dwójki „The Voice Senior” powoli dobiega końca. W minioną sobotę, 16 uczestników rywalizowało o występ w ostatniej części programu. Występy półfinalistów obejrzało 1,7 mln widzów, udział anteny wyniósł 15,5% - program był liderem pasma. Wielki finał już w najbliższa sobotę, 17 lutego.

Liczną widownią cieszy się serial „Zatoka szpiegów”. W niedzielny wieczór, losy Franza Neumanna, w którego wciela się Bartosz Gelner, śledziło 1,7 mln widzów z udziałem na poziomie 12,9%. Serial był liderem pasma.

W TOP10 programów weekendu znalazły się również programy informacyjne Telewizji Polskiej. W piątek, 9 lutego „Teleexpress” w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia obejrzało 1,8 mln widzów (udział 18,7%), natomiast program „19.30” tego samego dnia obejrzało na trzech antenach ponad 1,7 mln widzów (udział 13,7%).

W piątek „Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów we wszystkich grupach wiekowych. 9 lutego „PnŚ” obejrzało w Dwójce w grupie 4+ 392 tys. widzów (udział 8,9%), w grupie 16-59 prawie 170 tys. widzów (udział 8,9%), w grupie 16-49 122 tys. widzów (udział 9,4%).

Telewizja Polska pozyskała prawa do transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy. W niedzielę, 11 lutego widzowie mogli zobaczyć pierwszy mecz transmitowany w TVP Sport: Śląsk Wrocław – Pogoń Szczecin. Spotkanie obejrzało 216 tys., widzów, udział wyniósł 1,7%.


 Dane: Nielsen Media