• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Finał „The Voice Senior” najliczniej oglądanym programem weekendu w Telewizji Polskiej 

15:19, 19.02.2024
Finał „The Voice Senior” najliczniej oglądanym programem weekendu w Telewizji Polskiej !!! pusty LEAD !!!

Za nami finał 5. edycji muzycznego show Dwójki „The Voice Senior”. W sobotni wieczór program zgromadził prawie 2 mln widzów, przy udziałach 16,1%. TVP2 w paśmie nadawania programu była liderem rynku telewizyjnego, zarówno w grupie 4+, jak i w grupach komercyjnych 16-59 i 16-49. Tuż za finałem „The Voice Senior”, uplasował się kolejny odcinek „Zatoki szpiegów”. W niedzielę, w TVP1 dramatyczne losy bohaterów serialu w momencie najwyższej oglądalności śledziło 1,9 mln widzów, Jedynka – z udziałem w paśmie 13,3% - okazała się liderem anten. W rankingu TOP10 programów weekendu, aż 7 tytułów należy do Telewizji Polskiej. W piątek i w niedzielę najchętniej wybieraną anteną była TVP1, a w sobotę TVP2.

 
fot. TVP / Jan Bogacz

W sobotę widzowie obejrzeli finał tegorocznej edycji „The Voice Senior”. Najlepszym Głosem programu, decyzją widzów, została wybrana Regina Rosłaniec Bavcevic z drużyny Haliny Frąckowiak. Program był liderem pasma i znalazł się na pierwszym miejscu w TOP10 najliczniej oglądanych tytułów Telewizji Polskiej, a w internecie miał do tej pory ponad 35 tys. odtworzeń. Już w najbliższą sobotę na antenę Dwójki powraca „The Voice Kids”, w którym swoje muzyczne talenty zaprezentują dzieci. Będzie to 7. odsłona tego formatu, tym razem z Cleo, Tomsonem i Baronem oraz Nataszą Urbańską w rolach trenerów. Pierwszy odcinek w sobotę, 24 lutego o godz. 20:00 w TVP2.

W czołówce najchętniej oglądanych tytułów weekendu znalazł się 7. odcinek superprodukcji TVP „Zatoka szpiegów”. Oglądało go średnio 1,8 mln widzów, z udziałem w paśmie 13,3%. „Zatokę szpiegów” można oglądać na antenie TVP1 w każdą niedzielę o godz. 20:20. Serial dostępny jest również na platformie TVP VOD.

W sobotę poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” zgromadził prawie 500 tys. widzów i tym samym wygrał z konkurencją w grupie wszystkich widzów.


Dane: Nielsen Media