Portfolio anten Telewizji Polskiej pozostaje bez zmian. Jedenaście anten zostaje włączonych do Biura Programowego, które zarządzało dotychczas czterema antenami.
W strukturze Biura Programowego pojawią się redakcje centralne, odpowiedzialne za przyporządkowanie konkretnych propozycji programowych do poszczególnych anten i ich pasm.
Działania w zakresie kreacji i produkcji włączonych do Biura Programowego anten będą realizowane przez agencje kreacji TVP.
Natomiast Biuro Programowe będzie realizowało zadania kreacyjne, takie jak: inicjowanie i udział w pracach koncepcyjno-literackich służących wypracowaniu ofert programowych, pozyskiwanie i poszukiwanie pomysłów, scenariuszy, formatów, materiałów literackich i konspektów oraz inspirowanie prac scenariuszowych na potrzeby anten.
Oprawą i promocją tych anten zajmować się będzie nadal Agencja Kreacji Rozrywki i Oprawy.
Działalność impresaryjna w obecnej formule nie będzie kontynuowana - nie jest uzasadniona ekonomicznie.
W wyniku reorganizacji liczba jednostek organizacyjnych zmniejszy się z 33 do 29 (nie uwzględniając 16 oddziałów terenowych).