W lutym zakończyła się 5. edycja „The Voice Senior”. Finałowy odcinek show obejrzało w TVP2 prawie 2 mln widzów, przy udziale na poziomie 16,1%. Cały sezon oglądało średnio 1,7 mln widzów, udział w paśmie wyniósł 14,7%. Program od początku emisji znajdował się na wysokiej pozycji w rankingu TOP10 i był liderem w swoim paśmie.
Na antenę Dwójki powrócił „The Voice Kids”, w którym swoje muzyczne talenty prezentują dzieci. W 7. odsłonie tego formatu, w roli trenerów występują: Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska. Pierwszy odcinek emitowany 24 lutego w momencie najwyższej oglądalności obejrzało ponad 1,9 mln widzów, a średnio 1,7 mln osób (udziały 14,4%), program był również liderem w swoim paśmie.
Wysoką widownię utrzymuje superprodukcja Telewizji Polskiej „Zatoka szpiegów”, emitowana od 7 stycznia br. Dotychczas serial oglądało średnio 1,7 mln widzów z udziałem na poziomie 12,9%. Ostatni – 9. odcinek serialu zostanie wyemitowany w najbliższą niedzielę, 3 marca w TVP1.
W minionym miesiącu zainteresowaniem widzów TVP cieszyły się również programy informacyjne. 28 lutego „19.30” zgromadziła najliczniejszą widownię - 1,5 mln widzów, z udziałami na poziomie 12%. Średnio „19.30” w lutym w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało ponad 1,7 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,7%. Natomiast średnia widownia „Teleexpressu” w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia wyniosła 1,6 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 17,3%.
„Pytanie na śniadanie” w lutym było liczniej oglądane niż program konkurencji - w grupie 4+ widownia „Pytania na śniadanie” wyniosła 362 tys. widzów, przy udziałach 7,7%.
Mecze Legii Warszawa rozgrywane w ramach Ligi Konferencji Europy transmitowane w TVP2 i TVP Sport można było oglądać również na stronie TVPSPORT.PL i w aplikacji mobilnej TVP Sport w SmartTV oraz HbbTV. Spotkanie Legii Warszawa z Molde FK w 1/16 finału Ligi Konferencji Europy, rozegrane 15 lutego, na antenach TVP2 i TVP Sport śledziło 900 tys. widzów (udziały 7,1%). Rewanżowy mecz transmitowany również w TVP2 i TVP Sport zgromadził ponad 930 tys. widzów, co przełożyło się na 9% udziału. Oba mecze cieszyły się wysoką oglądalnością w serwisach internetowych TVP - spotkania miały dotychczas 396 tys. odtworzeń.
Dane: Nielsen Media