• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

W lutym widzowie wybrali seriale, rozrywkę i sport w Telewizji Polskiej

16:59, 01.03.2024
W lutym widzowie wybrali seriale, rozrywkę i sport w Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W zestawieniu TOP10 programów miesiąca znalazło się aż 6 propozycji należących do Telewizji Polskiej. Na pierwszym miejscu programów emitowanych w lutym na rynku telewizyjnym znalazł się kolejny odcinek serialu TVP2 „M jak miłość”, który oglądało prawie 3 mln widzów (udziały 23,9%). Wysoko w rankingu TOP10 znalazły się muzyczne talent show Dwójki: „The Voice Senior” - finałowy odcinek 5. edycji programu obejrzało 1,9 mln widzów, a premierową odsłonę 7. edycji „The Voice Kids” prawie 1,8 mln osób. Bardzo dobą oglądalność zanotował również serial TVP1 „Zatoka szpiegów”, który do tej pory średnio obejrzało ponad 1,7 mln widzów. Widzowie w lutym licznie oglądali również programy informacyjne Telewizji Polskiej „19:30” i „Teleexpress”, które znalazły się wśród najliczniej wybieranych przez widzów propozycji Telewizji Polskiej. W lutym liderem oglądalności porannych programów śniadaniowych dostępnych na rynku w grupie 4+ było emitowane w TVP2 „Pytanie na śniadanie”. Miniony miesiąc w Telewizji Polskiej to również emocjonujące wydarzenia sportowe - transmisje meczów piłki nożnej w ramach Ligi Konferencji Europy.

 
Materiały promocyjne TVP

W lutym zakończyła się 5. edycja „The Voice Senior”. Finałowy odcinek show obejrzało w TVP2 prawie 2 mln widzów, przy udziale na poziomie 16,1%. Cały sezon oglądało średnio 1,7 mln widzów, udział w paśmie wyniósł 14,7%. Program od początku emisji znajdował się na wysokiej pozycji w rankingu TOP10 i był liderem w swoim paśmie.

Na antenę Dwójki powrócił „The Voice Kids”, w którym swoje muzyczne talenty prezentują dzieci. W 7. odsłonie tego formatu, w roli trenerów występują: Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska. Pierwszy odcinek emitowany 24 lutego w momencie najwyższej oglądalności obejrzało ponad 1,9 mln widzów, a średnio 1,7 mln osób (udziały 14,4%), program był również liderem w swoim paśmie.

Wysoką widownię utrzymuje superprodukcja Telewizji Polskiej „Zatoka szpiegów”, emitowana od 7 stycznia br. Dotychczas serial oglądało średnio 1,7 mln widzów z udziałem na poziomie 12,9%. Ostatni – 9. odcinek serialu zostanie wyemitowany w najbliższą niedzielę, 3 marca w TVP1.

W minionym miesiącu zainteresowaniem widzów TVP cieszyły się również programy informacyjne. 28 lutego „19.30” zgromadziła najliczniejszą widownię - 1,5 mln widzów, z udziałami na poziomie 12%. Średnio „19.30” w lutym w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało ponad 1,7 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,7%. Natomiast średnia widownia „Teleexpressu” w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia wyniosła 1,6 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 17,3%.

„Pytanie na śniadanie” w lutym było liczniej oglądane niż program konkurencji - w grupie 4+ widownia „Pytania na śniadanie” wyniosła 362 tys. widzów, przy udziałach 7,7%.

Mecze Legii Warszawa rozgrywane w ramach Ligi Konferencji Europy transmitowane w TVP2 i TVP Sport można było oglądać również na stronie TVPSPORT.PL i w aplikacji mobilnej TVP Sport w SmartTV oraz HbbTV. Spotkanie Legii Warszawa z Molde FK w 1/16 finału Ligi Konferencji Europy, rozegrane 15 lutego, na antenach TVP2 i TVP Sport śledziło 900 tys. widzów (udziały 7,1%). Rewanżowy mecz transmitowany również w TVP2 i TVP Sport zgromadził ponad 930 tys. widzów, co przełożyło się na 9% udziału. Oba mecze cieszyły się wysoką oglądalnością w serwisach internetowych TVP - spotkania miały dotychczas 396 tys. odtworzeń.


Dane: Nielsen Media