• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Weekend dla TVP. W TOP10 - 5 pozycji należało do Telewizji Polskiej

15:52, 18.03.2024
Weekend dla TVP. W TOP10 - 5 pozycji należało do Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

Ponad 2,1 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności drugi odcinek serialu TVP1 „Matylda”, a kolejną odsłonę programu TVP2 „The Voice Kids” ponad 1,9 mln widzów. Wysoko w rankingu najchętniej oglądanych programów minionego weekendu znalazł się także drugi odcinek „Sanatorium miłości”, który w szczycie śledziło ponad 1,7 mln widzów. W minioną niedzielę premierowy odcinek „Szansy na sukces. Opole 2024” obejrzało w momencie najwyższej oglądalności prawie 1 mln osób. W TOP10 był także główny program informacyjny TVP - „19.30”, który od piątku do niedzieli wygrywał z „Wydarzeniami” zarówno na antenie głównej, jak i w oglądalności łącznej. Na antenę Jedynki powrócił również kultowy „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Michałem Olszańskim w roli prowadzącego. Według Nielsen Media aż 5 propozycji Telewizji Polskiej znalazło się w TOP10 programów weekendu.

 
Fot.: materiały promocyjne TVP

Najliczniejszą widownią wśród weekendowych propozycji Telewizji Polskiej cieszył się nowy serial TVP1 „Matylda”. W niedzielny wieczór, losy młodej buntowniczki, córki uczestnika Powstania Styczniowego, Matyldy Bilińskiej, w którą wciela się Maria Kowalska, śledziło średnio prawie 1,9 mln widzów z udziałem na poziomie 13,8%. Serial kostiumowy „Matylda” wygrał z programami konkurencji.

 

Sobotni wieczór należał do bezkonkurencyjnego „The Voice Kids”. Zmagania młodych uczestników talent show Dwójki śledziło średnio 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 13,6% udziałów.

Drugim odcinkiem programu TVP1 „Sanatorium miłości” zainteresowało się średnio 1,6 mln widzów, przy udziałach na poziomie 13,4%.

 

Liczną widownię osiągnęły także weekendowe wydania „19.30”. W TVP1 i TVP Polonia w piątek „19.30” oglądało prawie 1,5 mln widzów (udziały 12,5%), w sobotę w TVP1 i TVP Polonia i TVP INFO ponad 1,5 mln widzów (udziały 13,5%), natomiast w niedzielę prawie 1,8 mln widzów na trzech antenach (udział 13,9%). Zarówno w piątek, w sobotę, jak i w niedzielę wydania głównego programu informacyjnego Telewizji Polskiej wygrały z programem informacyjnym konkurencji - „Wydarzeniami”.

 

W niedzielę, 17 marca pierwszy odcinek wiosennej edycji „Szansy na sukces. Opole 2024” w TVP2 obejrzało średnio 929 tys. widzów przy udziale pasma 9,4%. Program prowadzi Artur Orzech, a zwycięzca całego sezonu programu zaśpiewa w koncercie „Debiuty” podczas 61. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.

 

W niedzielę, 17 marca na antenę TVP1 powrócił „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Pierwszy odcinek programu oglądało w momencie najwyższej oglądalności 650 tys. osób, średnio 592 tys. osób, udziały kształtowały się na poziomie 7,5%. „Magazyn Ekspresu Reporterów” prowadzi Michał Olszański, program jest realizowany na żywo, porusza tematy społeczne - często trudne i kontrowersyjne, dotyczące niesprawiedliwości, ubóstwa, przemocy czy korupcji, zawsze stając po stronie najsłabszych i wykluczonych. Kolejny odcinek „Magazynu Ekspresu Reporterów” w niedzielę, 24 marca o godz. 22:20 w TVP1.

Dane: Nielsen Media