Emitowany w niedzielny wieczór kolejny odcinek „Matyldy” był liderem pasma z udziałem na poziomie 13,8% i zgromadził średnio ponad 1,9 mln widzów. Serial od początku emisji, czyli od 10 marca cieszy się niesłabnącą popularnością – średnia widownia to 1,8 mln widzów, a udział 13,8%.
Spośród wszystkich stacji telewizyjnych, które transmitowały wyniki II tury wyborów samorządowych, widzowie wybrali TVP1. Na tej antenie „Samorządowy Wieczór Wyborczy 2024 - II tura” obejrzało prawie 1 mln widzów. Wieczór wyborczy poprowadzili Joanna Dunikowska-Paź i Marek Czyż.
Losy seniorów w reality show „Sanatorium miłości” w TVP1 śledziło 1,6 mln widzów, co przełożyło się na udział 12,1%. Program również był liderem pasma. Widownia „Sanatorium miłości” od początku emisji utrzymuje się na stałym wysokim poziomie i wynosi 1,6 mln widzów przy udziale 13,4%.
W sobotę zmagania utalentowanych wokalnie dzieci z drużyny Nataszy Urbańskiej o awans do dalszej części programu 7. edycji „The Voice Kids” w Dwójce obejrzało 1,3 mln widzów, a udział wyniósł 10,9%.
Dane: Nielsen Media