Wśród najliczniej oglądanych programów informacyjnych w weekend majowy, podobnie, jak w poprzednim tygodniu znalazła się „19:30”. Program ten zyskał znaczącą przewagę nad konkurencyjnymi „Wydarzeniami”. W tych dniach program w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało kolejno: 1,5 mln widzów z udziałem 15,8 %, prawie 1,3 mln widzów z udziałem 14,2%, ponad 1,2 mln widzów z udziałem 13,8%, ponad 1,3 mln widzów z udziałem na poziomie 15,7% oraz aż ponad 1,6 mln widzów z udziałem na poziomie 14,2%.
Emitowany w niedzielne wieczory serial „Matylda” utrzymuje nadal liczną widownię - prawie 1,9 mln widzów, co pozwoliło uzyskać udział na poziomie 14,3%.
„Szansa na sukces. Opole 2024”, muzyczny talent show, w niedzielne popołudnie zgromadził niemal 1 mln widzów z udziałem na poziomie 12,8%.
Orędzie Szymona Hołowni, Marszałka Sejmu w Dniu Flagi łącznie na antenach TVP1 i TVP Info obejrzało 1,2 mln widzów, z udziałem 12,8%.
Niedzielny, dziewiąty odcinek 6. sezonu reality show „Sanatorium miłości” obejrzało ponad 1,6 mln widzów, co przełożyło się na udział na poziomie 13,3%.
Źródło danych: Nielsen Media