• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

7 mln widzów meczu Francja – Polska, 2,5 mln obejrzało program „19.30”!

15:08, 26.06.2024
7 mln widzów meczu Francja – Polska, 2,5 mln obejrzało program „19.30”!!!! pusty LEAD !!!

7 mln widzów zgromadziło we wtorek, 25 czerwca, spotkanie Francja – Polska transmitowane w TVP1. W Jedynce transmisję śledziło prawie 5,8 mln widzów a 1,2 mln widzów oglądało rozgrywkę poza domem. W trakcie meczu udziały TVP1 wyniosły 54,9%. Mecz był najliczniej oglądaną propozycją programową dnia. Na drugim miejscu w TOP10 programów wtorku znalazł główny program informacyjny Telewizji Polskiej „19.30”, który w TVP1 osiągnął wysoką, 2,5 mln oglądalność. Jedynka była liderem anten zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupach komercyjnych. Grupa TVP wygrała z konkurencją we wszystkich badanych zakresach. W TOP10 programów dnia aż 6 tytułów należało do TVP.

 
Fot. PAP/EPA

Reprezentacja Polski rozegrała we wtorek, 25 czerwca swój ostatni mecz na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej Euro 2024. Polacy zagrali na stadionie w Dortmundzie, gdzie spotkali się z drużyną Francji. Transmisję spotkania w TVP1 w domach śledziło prawie 5,8 mln widzów, przy udziałach w czasie transmisji na poziomie 54,9%. W momencie najwyższej oglądalności mecz w TVP1 oglądało 7,5 mln widzów. Poza domem (OOH) mecz oglądało 1,2 mln widzów.

W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Polska – Francja miał aż 1,4 mln odtworzeń.

W czołówce najliczniej oglądanych propozycji na rynku telewizyjnym we wtorek, na 2. miejscu w TOP10 znalazło się wydanie głównego programu informacyjnego Telewizji Polskiej „19.30”. Program w TVP1 i TVP Info obejrzało prawie 2,6 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 23,7%. „19.30” osiągnęła najwyższą widownię wśród wszystkich programów informacyjnych na rynku.

Tego dnia Jedynka była liderem dnia we wszystkich grupach wiekowych. W grupie 4+ udział anteny wyniósł 17,4%, w grupach komercyjnych: 16-59 - 18,5%, 16-49 - 19,4%.

25 czerwca grupa TVP osiągnęła ponad 33% udziałów. 

Dane: Nielsen Media, in home+OOH