Od 15 do 18 sierpnia średni udział TVP1 wyniósł 7%, co pozwoliło antenie uzyskać pozycję lidera. Grupa TVP ze średnim udziałem w grupie 4+ na poziomie 21,2% zdystansowała konkurencyjne grupy nadawców.
W czwartek, 15 sierpnia Telewizja Polska transmitowała na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia uroczyste obchody Święta Wojska Polskiego. Transmisję o 11:45 oglądało łącznie 1,1 mln widzów (udział 15,5%), natomiast transmisję defilady, która przeszła ulicami Warszawy od godz. 13:45 obejrzało prawie 2 mln widzów (udział 25%).
Na wysokiej pozycji w TOP10 programów długiego weekendu znalazło się niedzielne wydanie programu informacyjnego „19.30”. W Jedynce i TVP Info obejrzało go łącznie prawie 1,4 mln widzów, a udział wyniósł 13,6%. „Teleexpress” najliczniejszą widownię zgromadził w niedzielę, 18 sierpnia – program w TVP1 i TVP Info obejrzało ponad 1,2 mln widzów z udziałem w paśmie 15%.
W sobotę, 17 sierpnia odbył się kolejny koncert wakacyjnej trasy „Lata z Radiem i Telewizją Polską”. W momencie najwyższej oglądalności koncert organizowany w Białymstoku oglądało w TVP2 700 tys. widzów.
Przez długi weekend „Pytanie na śniadanie” oglądało w TVP2 średnio 330 tys. widzów w grupie 4+, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 6,7%. Najliczniej oglądanym w tym czasie wydaniem „PnŚ” był program z 15 sierpnia – średnia widownia wyniosła ponad 375 tys. (udział 7,1%).
W niedzielę zakończył się wyścig kolarski Tour do Pologne. Transmisje poszczególnych etapów wyścigów od 12 sierpnia w Jedynce obejrzało średnio prawie 410 tys. przy udziale na poziomie 6,2%.
Dane: Nielsen Media