• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

W długi weekend widzowie wybrali ofertę Telewizji Polskiej

16:37, 19.08.2024
W długi weekend widzowie wybrali ofertę Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

W czwartek, 15 sierpnia TVP1 znalazła się na czele anten, a grupa TVP pokonała konkurencję. Transmisja defilady w ramach obchodów Święta Wojska Polskiego była najliczniej oglądanym programem w TVP – w momencie najwyższej oglądalności zgromadziła 1,8 mln widzów. W TOP10 programów długiego weekendu aż 8 pozycji należało do TVP. 

 
fot. Leszek Szymański / PAP

Od 15 do 18 sierpnia średni udział TVP1 wyniósł 7%, co pozwoliło antenie uzyskać pozycję lidera. Grupa TVP ze średnim udziałem w grupie 4+ na poziomie 21,2% zdystansowała konkurencyjne grupy nadawców.

W czwartek, 15 sierpnia Telewizja Polska transmitowała na antenach TVP1, TVP Info i TVP Polonia uroczyste obchody Święta Wojska Polskiego. Transmisję o 11:45 oglądało łącznie 1,1 mln widzów (udział 15,5%), natomiast transmisję defilady, która przeszła ulicami Warszawy od godz. 13:45 obejrzało prawie 2 mln widzów (udział 25%).

Na wysokiej pozycji w TOP10 programów długiego weekendu znalazło się niedzielne wydanie programu informacyjnego „19.30”. W Jedynce i TVP Info obejrzało go łącznie prawie 1,4 mln widzów, a udział wyniósł 13,6%. „Teleexpress” najliczniejszą widownię zgromadził w niedzielę, 18 sierpnia – program w TVP1 i TVP Info obejrzało ponad 1,2 mln widzów z udziałem w paśmie 15%.

W sobotę, 17 sierpnia odbył się kolejny koncert wakacyjnej trasy „Lata z Radiem i Telewizją Polską”. W momencie najwyższej oglądalności koncert organizowany w Białymstoku oglądało w TVP2 700 tys. widzów.

Przez długi weekend „Pytanie na śniadanie” oglądało w TVP2 średnio 330 tys. widzów w grupie 4+, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 6,7%. Najliczniej oglądanym w tym czasie wydaniem „PnŚ” był program z 15 sierpnia – średnia widownia wyniosła ponad 375 tys. (udział 7,1%). 

W niedzielę zakończył się wyścig kolarski Tour do Pologne. Transmisje poszczególnych etapów wyścigów od 12 sierpnia w Jedynce obejrzało średnio prawie 410 tys. przy udziale na poziomie 6,2%.


 

Dane: Nielsen Media