Siódmy, przedostatni koncert organizowany pod wspólnym szyldem Telewizji Polskiej i Polskiego Radia odbył się w Tarnowie. Koncert transmitowały trzy anteny: TVP2, TVP Polonia oraz TVP Wilno. W momencie najwyższej oglądalności transmisja w Dwójce zgromadziła 800 tys. widzów, średnio dwuczęściowy koncert w TVP2 i TVP Polonia oglądało prawie 700 tys. widzów, co pozwoliło uzyskać 7,2% udziału w paśmie. Poranny format Dwójki „Pytanie na śniadanie”, który w Tarnowie „na żywo” odwiedziło liczne grono fanów programu, przed ekranem zgromadził średnio ponad 300 tys. widzów, a w momencie najwyższej oglądalności prawie 450 tys. widzów.
Nadal zaufaniem widzów cieszą się programy informacyjne Telewizji Polskiej. W miniony weekend najliczniej oglądane były niedzielne wydania informacji: główny program informacyjny TVP „19.30” w TVP1, TVP Info i TVP Polonia śledziło ponad 1,6 mln widzów, przy udziałach w paśmie na poziomie 15,7%. Program – przez wszystkie dni weekendu – wygrywał z konkurencyjnymi „Wydarzeniami”, zarówno na antenach głównych, jak i w oglądalności łącznej. „Teleexpress” emitowany o 17:00 w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało w niedzielne popołudnie ponad 1,3 mln widzów, a udział stacji w tym czasie wyniósł 17%.
Dane: Nielsen Media