W czołówce najliczniej oglądanych propozycji na rynku telewizyjnym w weekend znalazło się wydanie głównego programu informacyjnego Telewizji Polskiej „19.30”. 15 września program w TVP1, TVP Polonia i TVP INFO obejrzało ponad 2,5 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 19,6%. Sobotnie wydanie również cieszyło się zainteresowaniem widzów – „19.30” na trzech antenach oglądało prawie 2,2 mln widzów z udziałem na poziomie ponad 19%.
Niedzielne wydanie „Teleexpressu”, w TVP1, TVP Polonia i TVP INFO przyciągnęło prawie 2,4 mln widownię, udział kształtował się na poziomie 24,4%. W sobotę „Teleexpress” w TVP1, TVP Polonia i TVP INFO zobaczyło prawie 2 mln widzów (udziały 22,6%).
W weekend internetowy serwis TVP portal tvp.info według danych Google Analitics odwiedziło 780 tysięcy unikalnych użytkowników, zanotowano aż 2,3 mln odsłon.
Dane: Nielsen Media