W koncercie „Nadzieja – Razem dla Was!” na warszawskich błoniach PGE Narodowego wystąpili znakomici wokaliści i zespoły muzyczne z orkiestrą Kukla Band pod dyrekcją Zygmunta Kukli. Koncert transmitowany w TVP1 i TVP Polonia zgromadził średnio 780 tys. widzów, co przełożyło się na 8,1% udziału w paśmie. Cały dochód z koncertu – wpływy z bloku reklamowego, który został wyemitowany w przerwie koncertu, wpływy z wiadomości SMS (o treści „Nadzieja” wysyłanych pod numer 73365) oraz wszystkie wpłaty na konto Fundacji TVP – zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi.
Kolejny odcinek Jedynkowego programu „Rolnik szuka żony” obejrzało w niedzielę, 27 października prawie 1,9 mln widzów, przy udziale na poziomie 17%. Program był najliczniej oglądaną propozycją TVP w weekend, znalazł się również na pozycji lidera w swoim paśmie.
W miniony weekend liczną widownię – bezkonkurencyjną w swoim paśmie zgromadziła również kolejna odsłona muzycznego talent show TVP2 „The Voice of Poland”, program w sobotni wieczór przyciągnął ponad 1,5 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 13%.
Widzowie docenili również nową historyczno-szpiegowską propozycję TVP „Gra z cieniem”, która utrzymuje wysoką pozycję w rankingu programów weekendu. Odcinek emitowany 27 października w Jedynce oglądało 1,3 mln widzów (10,4% udziału w paśmie).
Natomiast sobotnia serialowa propozycja Jedynki „Profilerka” cieszyła się 1 mln widownią, udział w rynku kształtował się na poziomie 9%.
Widzowie w weekend licznie oglądali programy informacyjne Telewizji Polskiej – sobotnie wydanie „19.30” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało ponad 1,6 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,5%. Niedzielne wydanie „Teleexpressu” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info zobaczyło ponad 1,5 mln osób (udz. 15%). W niedzielę „Teleexpress Extra” w TVP Info obejrzało 550 tys. osób, z udziałem na poziomie 5,3%.
Program rozrywkowy „Cudowne lata” 27 października w TVP2 zgromadził prawie 700 tys. widzów. Udział w paśmie wyniósł 7,4%. Był to najliczniej oglądany odcinek programu od początku emisji, „Cudowne lata” znalazły się na pozycji lidera w swoim paśmie.
Dane: Nielsen Media