Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Sprzedaż czasu reklamowego prowadzi Biuro Reklamy TVP.
Telewizja Polska od ponad 30 lat organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. Przez ten czas, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, niemal 35 milionów złotych trafiło do: stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół z oddziałami integracyjnymi i innych placówek pomagających dzieciom.
Dochód z zeszłorocznej edycji trafił do siedemdziesięciu beneficjentów. Dzięki „Reklamie Dzieciom 2023” wyposażono m.in.: sale rehabilitacyjne, terapeutyczne i dydaktyczne. Powstały także nowe place zabaw. Dofinasowanie „Reklamy Dzieciom” pozwoliło również na zorganizowanie wycieczek i kolonii oraz turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami.
Dochód z 32. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między organizacje i instytucje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie
26 grudnia w TVP1.
Więcej o akcji na reklamadzieciom.tvp.pl